اخبار بازی

تاریخ انتشار بخش کو آپ Halo Infinite بار دیگر به تعویق افتاد

مدیر بخش روابط عمومی استودیو ۳۴۳industries در توئیتر اعلام کرد هر چند هدف تیم سازنده این بوده که بخش کو آپ Halo Infinite پیش از پایان ماه آگوست منتشر شود اما، این تعویق اجتناب ناپذیر بوده است. برای اطلاع از از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به یک سال از انتشار بازی هیلو اینفینیت می‌گذرد علی رغم تمامی تمجیدهایی که از بخش داستانی بازی و مودهای رقابتی آن شد، از زمان عرضه تا کنون مخاطبان بارها و بارها خواسته خود را مبنی بر انتشار بخش‌های جدیدتر، بویژه بخش کو آپ برای کمپین داستانی را مطرح کرده اند. سازندگان در ماه آوریل گزارشی را به مخاطبان ارائه کردند و در آن به صراحت وعده این را دادند که پیش از پایان ماه آگوست سال جاری این بخش در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه چند ساعت از پایان ماه آگوست می‌گذرد و هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از سازندگان منتشر نشده، می‌توان به تعویق افتادن این بخش را حتمی دانست.

در همین خصوص برخی از کاربران علت سکوت خبری تیم سازنده درباره بخش کو آپ Halo Infinite را از آقای برایان جرد (Brian Jarrard)، مدیر روابط عمومی استودیو ۳۴۳industries جویا شدندو ایشان پاسخ دادند هدف گذاری برای انتشار محتوا جدید قطعا یک تعهد است اما، یک موضوع حتمی نیست و می‌تواند تغییر کند. ایشان همچنین اعلام کردند طی چند ساعت آینده یک Rodamap جدید از برنامه ریزی سازندگان طی ماه‌های آینده به مخاطبان ارائه می‌شود.

تابستان سال گذشته و پیش از عرضه رسمی بازی، تیم سازنده اعلام کردند دو بخش کو-آپ و Forge در زمان عرضه در دسترس نخواهند بود و حالت کو-آپ هم زمان با آغاز فصل دوم و Forge با فصل سوم هیلو اینفینیت منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *