اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Mirage نوزدهم شهریور رسما رونمایی می‌شود

پس از چندین ماه شایعه و گمانه زنی، بالاخره کمپانی یوبی سافت رسما بازی Assassin’s Creed Mirage را معرفی کرد. رونمایی کامل و رسمی از این بازی روز شنبه نوزدهم شهریور ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران صورت می‌گیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا هم زمان با آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی سیل شایعات، گمانه زنی‌ها و اخبار گوناگون از نسخه جدید مجموعه اساسین کرید از هر سو شنیده می‌شد. هر چند یوبی سافت ساخته شدن یک نسخه خاص که حالت لایو سرویس دارد را از مدت‌ها پیش تایید کرده اما، بسیاری از رسانه‌ها و اینسایدرها خبر از عرضه یک نسخه کوچک و به نوعی یک اسپین آف را می‌دادند. ابتدای هفته جاری یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری j0nathan مدعی شد این نسخه مرموز در بغداد جریان خواهد داشت و شخصیت Basim از بازی Assassin’s Creed Valhalla شخصیت اصلی این بازی خواهد بود. بالاخره پس از مدت‌ها شایعات یوبی سافت با توئیت جدید خود، مهر تاییدی بر گفته j0nathan زد.

یوبی سافت ضمن اعلام اینکه بازی Assassin’s Creed Mirage به صورت رسمی در جریان رویداد Ubisoft Forward (روز شنبه نوزدهم شهریور ساعت ۲۳:۳۰) رونمایی می‌شود، یک آرت ورک نیز از این بازی منتشر کرد که ظاهرا مطابق شایعات شخصیت اصلی بازی را در شهر بغداد نشان می‌دهد. با فرض صحیح بودن سایر گفته‌های j0nathan باید گفت این بازی مطابق نسخه‌های اولیه مجموعه با تمرکز روی مخفی کاری ساخته می‌شود و خبری از المان‌های نقش آفرینی نیست. شایعات خبر از عرضه بازی در بهار سال ۲۰۲۳ می‌دهند. برای تایید یا رد این ادعا باید تا برگزاری رویداد Ubisoft Forward منتظر بمانیم.

برخی از رسانه‌ها خبر از ساخته شدن نسخه ریمیک بازی Assassin’s Creed 1 می‌دهند. به گفته این منابع، نسخه ریمیک مستقل عرضه نمی‌شود و به عنوان سیزن پس Mirage به مخاطبان ارائه می‌شود. یوبی سافت هنوز اظهار نظر رسمی در این باره نداشته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *