اخبار بازی

بازی جیمز باند استودیو IO Interactive زودتر از سال 2025 منتشر نمی‌شود

سازندگان هیتمن در کنفرانس خود با سهامداران از پروژه‌ها جدید سختن گفتند. در جلسه پرسش و پاسخ مطرح شد بازی جیمز باند استودیو IO Interactive سال‌ها تا عرضه فاصله دارد و سازندگان تاریخ انتشار آن را آوریل ۲۰۲۵ تخمین می‌زنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از عرضه نسخه سوم و پایانی سه‌گانه Hitman در سال ۲۰۲۱ میلادی، سازندگان دست از پشتیبانی و تولید محتوا برای این بازی نکشیدند و دائما با عرضه ماموریت‌های زمان محور و محتوای جدید، دلیلی به مخاطبان برای بازگشت به این بازی و به طور دقیق‌تر کل این مجموعه دادند. مجموعه هیتمن به لطف این سه‌گانه احیا شد و نام استودیو IO Interactive بر سر زبان‌ها افتاد. استودیو دانمارکی بارها اعلام کرده (فعلا) قصد دارد این آی‌پی را رها کند و روی تولید بازی‎‌های جدید تمرکز کند. می‌دانیم که اعضای استودیو مشغول ساخت یک بازی از جهان جیمز باند هستند که در حال حاض با نام پروژه ۰۰۷ شناخته می‌شود. برخی از اینسایدرها و رسانه‌های نام آشنا خبر از ساخت یک بازی انحصاری فانتزی برای پلتفرم ایکس باکس توسط IO Interactive می‌دهند که با اسم رمز پروژه اژدها شناخته می‌شود.

حال پرسش اصلی طرفداران اینجاست: چه زمانی می‌توان این دو بازی مرموز را تجربه کرد؟ ظاهرا پاسخ ناامید کننده خواهد بود. یکی از کاربران توئیتر با نام کاربری DarkDetectiveNL@ اخیرا توانسته صورت جلسه پرسش و پاسخ IO Interactive با سهامداران دسترسی پیدا کند. در این جلسه سازندگان درباره موفقیت هیتمن ۳ و دستاوردهای مالی آن سخن گفتند. زمانی که از آن‌ها درباره تاریخ عرضه بازی بزرگ بعدی سوال شد، سخنگو پاسخ داد که نمی‌توان زودتر از سال مالی ۲۰۲۵/۲۰۲۶ بازی جدید را منتشر کرد. بنابراین بازی جیمز باند استودیو IO Interactive (و شاید بازی انجصاری ایکس باکس) زودتر از آوریل سال ۲۰۲۵ منتشر نمی‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *