اخبار بازی

تماشا کنید: تریلر جدید گیم پلی God of War Ragnarok منتشر شد

شب گذشته رسانه گیم اینفورمر از تریلر جدید گیم پلی God of War Ragnarok رونمایی کرد. در این تریلر حدودا دو دقیقه‌ای نگاهی گذرا به مکانیزم‌های جدید سیستم مبارزات نظیر سپر جدید، همکاری با آترئوس و حملات جادویی به کمک سلاح‌ها داریم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

روز به روز به و با نزدیک شدن تاریخ انتشار محصول جدید استودیو سانتا مونیکا، تب و تاب و هیجان میان مخاطبان و اهالی رسانه برای گاد آو وار رگناروک بیشتر و بیشتر می‌شود. معمولا در چنین بازه‌ زمانی تریلرهای گیم‌پلی یا بخش داستانی یا به طور کلی هر خبری که بتواند هیجان مخاطبان را برای تجربه بازی بالا ببرد، در رسانه‌ها منتشر می‌شوند که از این حیث سازندگان کمی منفعل عمل کرده‌اند. خوشبختانه شرایط قرار است تغییر کند. رسانه گیم اینفورمر قرار است یک مطلب انجصاری از گاد آو وار رگناروک و تجربه نسخه دمو بازی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد و در همین راستا شب گذشته یک ویدیو کوتاه از گیم‌پلی این عنوان منتشر کرد.

تریلر جدید گیم پلی God of War Ragnarok با تمرکز روی سیستم مبارزات بازی به جنبه‌های جدید این سیستم مانند حرکات Weapon Signature که برای هر یک از دو سلاح کریتوس منحصر به فرد است. بسته به اینکه تبر یا شمیشرها در دست کریتوس باشد با فشردن دکمه مثلث باعث می‌شود هاله‌ای یخ یا آتش سلاح را دربر گیرد و میزان و شدت آسیبی که دشمنان وارد می‌شود، بیشتر شود. تبر Stonewall انرژی ضربات دشمنان را جذب می‌کند و با کوبیده شدن به زمین، دشمنان اطراف را به هوا می‌فرستد.

شما می‌توانید در ادامه این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

گاد آو رگناروک هجدهم آبان ماه برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *