اخبار بازی

شایعه برگزاری PlayStation Showcase در سپتامبر امسال

در ابتدای این ماه، شایعه‌ای مبنی بر برگزاری رویداد پلی‌استیشن در ماه آگوست منتشر شد. نیک بیکر، خبررسان داخلی شناخته شده، در آن زمان، همچنین خبر داد که منبعش گفته که این تاریخ می‌تواند جابجا شود و این زمان قطعی نیست، این اتفاق نیز افتاد. از همان ابتدا، این شایعه بعید به نظر می‌رسید زیرا بیش‌تر رویدادهای پلی‌استیشن تاکنون در ماه سپتامبر برگزار شده است. اکنون که آگوست تقریباً به پایان رسیده است، به نظر می‌رسد شایعه جدیدی از چندین منبع منتشر شده است مبنی بر اینکه رویداد امسال در تاریخ ۱۷شهریور (۸ سپتامبر) برگزار می‌شود.

AccountNgt که یک افشا‌کننده است، در ماه می گفت که تا سپتامبر هیچ نمایش بزرگی از طرف سونی وجود نخواهد داشت. در توییت اخیر، News0Videogames اعلام کرد که رویداد PlayStation در ۸ سپتامبر برگزار خواهد شد. البته که با توجه به الگوی برگزاری این رویدادها از طرف سونی، احتمال درست بودن این شایعه بالا است. این مراسم قطعا از State of Play بزرگ‌تر خواهد بود و باتوجه به رویداد PlayStation Showcase  در سال گذشته انتظارات از مراسم امسال بسیار بیش‌تر خواهد بود. در رویداد PlayStation Showcase سال گذشته، سونی و شرکای آن، بازی‌هایی از جمله KOTOR Remake، Alan Wake Remastered، Guardians of the Galaxy، Gran Turismo 7، Marvel’s Spider-Man 2، Wolverine و God of War Ragnarok را  به نمایش گذاشتند.

هنگامی که این خبر با نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران Xbox Era به اشتراک گذاشته شد، او فاش کرد که این همان تاریخی است که به او گفته شده است. منبع خبری او گفت که خبر از برگزاری این رویداد ظاهرا در تاریخ ۸ سپتامبر به گوش رسیده است. نیک از منبع خود اسکرین‌شاتی را منتشر کرد. منبع او نوشته بود « من از سه نفر متفاوت در فاصه بیست دقیقه از هم شنیده‌ام که این رویداد در ۸ سپتامبر برگزار خواهد شد. میدانم که این تاریخ‌ها حتی در ثانیه‌های پایانی نیز می‌تواند تغییر کند، اما به نظر می‌رسد آن‌ها می‌خواهند که قبل از دیزنی این رویداد را برگزار کنند». با توجه به آخرین اطلاعاتی که از رویداد دیزنی داریم، دیزنی رویداد خود را در نهم سپتامبر و در نمایشگاه D23 می‌خواهد برگزار کند. که قرار است اشاره‌ای هرچند کوچک به بازی جدید مارول بیاندازد.

همچنان نیک بیکر از درستی این شایعه مطمئن نیست. اما با توجه به اینکه PlayStation VR2 ظاهرا در سال آینده و God of War Ragnarok در نوامبر امسال عرضه می شود، سپتامبر زمان خوبی برای برگزاری این رویداد و نمایش هر دوی آنها به نظر می‌رسد. احتمالا خبر رسمی از زمان برگزاری این رویداد، در اوایل سپتامبر اعلام خواهد شد، پس منتظر جزئیات بیشتر در هفته های آینده باشید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *