اخبار بازی

بازی جدید تن‌تن با عنوان Cigars of the Pharaoh برای سال 2023 منتشر می‌شود

بازی جدید تن‌تن سیگارهای فرعون، ابتدا دو سال پیش معرفی شد. این بازی اکشن ماجراجویی توسط استودیو اسپانیایی Pendulo در حال ساخت و توسعه است. انتشار این بازی توسط ناشر فرانسوی Microids برای تمامی کنسول‌ها (PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch) و کامپیوترهای شخصی در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

ماجراهای تن‌تن یک مجموعه کتاب کمیک است که توسط هرژه (Hergé) نوشته و طراحی شده است. این کمیک‌ها در طول سال‌ها بسیار محبوب بوده‌اند و تا بحال بیش از ۲۷۵ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته‌اند. در این بازی تن‌تن و سگ وفادارش اسنوی (Snowy) به سمت ماجراجویی‌های باورنکردنی در سرتاسر جهان حرکت می‌کنند. پس از ملاقات با سوفوکل سارکوفاگوس (Sophocles Sarcophagus) مصرشناس معروف، گزارشگر مشهور در طول سفر دریایی خود به دریای مدیترانه، تصمیم می‌گیرد تا مقبره فرعون Kih-Oskh را نیز بررسی کند. از مصر گرفته تا هند و عربستان، تن تن و اسنوی در قاچاق مواد مخدر تا خاور دور پیش قدم خواهند شد.

این بازی ماجراجویی جدید بازیکنان را در دنیای جذاب کمیک بوک غوطه ور می‌کند و آن‌ها را به قهرمانان یک شاهکار اکشن ماجراجویی حماسی تبدیل می‌کند. همانطور که از نام این بازی پیدا است، بازی حول محور اسرار فراعنه مصر است و احتمالاً گیم‌پلی بازی پیرامون حل معما خواهد بود.. این بازی با حفظ مدل هنری و وفادار ماندن به نقاشی‌های هرژه، یک اقتباس مورد انتظار و خوشحال‌کننده است!

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *