اخبار بازی

سونی در عرضه بازی Death Stranding روی گیم پس نقشی نداشته‌است

سخنگو بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی در گفت و گویی با رسانه pushsquare اعلام کرد تمامی مباحت مربوط به نسخه PC بازی Death Stranding در حوزه کاری ۵۰۵Games است و سونی در عرضه بازی Death Stranding روی گیم پس نقشی نداشته‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از مدت‌ها قبل شایعه انتشار محصول جدید استودیو کوجیما پروداکشنز، Death Stranding روی سرویس اشتراکی محبوب مایکروسافت شنیده می‌شد و تقریبا همه بر این باور بودند که این موضوع دیر یا زود رخ خواهد داد. در این مسئله شکی نیست که نمی‌شد تا زمان انتشار اطلاعیه رسمی با قاطعیت سخن گفت. بالاخره روز گذشته مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت Xbox.com اعلام کرد دث استرندینگ، عنوانی که سونی سرمایه گذاری اصلی آن بود و با موتور یکی استودیوهای زیر مجموعه سونی یعنی گوریلا گیمز ساخته شده‌است، قرار است روانه سرویس گیم پس شود و حتی امکان آزاد سازی اچیومنت‌های بازی نیز برای کاربران سرویس روی اکانت فراهم شده‌است.

لازم به ذکر است که ناشر نسخه PC بازی، کمپانی ۵۰۵Games است و آن‌ها با سران مایکروسافت برای عرضه بازی روی گیم پس مذاکره داشته‌اند. نکته جالبت توجه اینجاست که چرا باید سونی روی عنوان سرمایه گذاری کند و منابع خود را صرف آن کند و موتور بازی سازی قدرتمند گوریلا گیمز را نیز در اختیار آن قرار دهد و هیچ اختیاری برای تصمیم گیری درباره عرضه یا عدم عرضه آن روی پلتفرم‌های مختلف نداشته باشد.

در این باره سخنگو خش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی در گفت و گویی با رسانه pushsquare اعلام کرد مامی مباحت مربوط به نسخه PC بازی Death Stranding در حوزه کاری ۵۰۵Games است و سونی در عرضه بازی Death Stranding روی گیم پس نقشی نداشته‌است. لازم به ذکر است نسخه‌ عرضه شده روی گیم پس نسخه اورجینال است و شامل محتوای Director’s Cut نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *