اخبار بازی

تاریخ برگزاری مراسم The Game Awards 2022 مشخص شد

طبق اعلام رسمی جف کیلی (Geoff Keighley)، مراسم The Game Awards 2022 در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) امسال یصورت زنده در لس آنجلس برگزار خوهد شد.

نهمین مراسم سالانه Game Awards به صورت زنده در سالن مایکروسافت، در بیش از ۴۰ سرویس استریم از جمله یوتیوب، توییچ، توییتر و … در سراسر جهان پخش خواهد شد. مراسم The Game Awards 2022 دارای دسته‌بندی جدیدی با عنوان بهترین بازی اقتباسی خواهد بود. این عنوان به بازی‌هایی تعلق می‌گیرد که توانسته‌اند بازی‌های ویدیویی را با مدیوم‌های دیگر مانند سینما و ادبیات ترکیب کنند.

از دیگر ویژگی‌های این رویداد می‌توان به اعلان‌های جدید بازی‌ها، تریلرها، اجرای موسیقی زنده و سوپرازهای جدید برای بازی‌ها، اشاره کرد. رویداد Game Awards سال قبل رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرد، از این رکوردهای ثبت شده در این رویداد می‌توان به ۸۵ میلیون بیننده در پخش زنده،  ۱.۷۵ میلیون ساعت تماشا در یوتیوب و ۱.۶ میلیون توییت اشاره کرد. در گیم اواردز سال قبل شاهد تریلر بازی‌های مهمی مانند Senua’s Saga: Hellblade 2 و Elden Ring بودیم که بسیار مورد توجه قرار گرفتند. حال باید ببینیم امسال چه بازی‌هایی را جف کیلی در مراسم نمایش خواهد داد. به احتمال فراوان شاهد گیم پلی بازی‌های بزرگی مانند ادامه The Legend of Zelda: Breath of the Wild باشیم.

به احتمال فراوان بهترین بازی سال بین God of War Ragnarok و Elden Ring خواهد بود. بعید است بازی دیگری بتواند گوی سبقت را از این دو بازی بزرگ برباید. حال که به مراسم بهترین جوایز بازی سال نزدیک می‌شویم، پیشبینی شما از بهترین بازی سال چیست؟ نطر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *