اخبار بازی

بازی جدید سری South Park در مرحله ساخت قرار دارد

در تاریخ ۲۱ مرداد (۱۲ آگست) امسال پابلیشر استرالیایی، THQ Nordic  با نمایش کوتاهی از بازی جدید و در دست ساخت South Park ویترین خود را کامل کرد. تیزر شامل لوگوی South Park Digital Studios و یک فایل صوتی کوتاه از شخصیت محبوب این سری رندی مارش (Randy Marsh) بود. این تیزر به مخاطبان خود اطمینان را می‌دهد که در این بازی نیز همچون سری‌های پیش مقدار زیادی طنز و کمدی مخصوص این سری وجود خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۳، THQ حق نشر بازی South Park: The Stick of Truth را به خاطر ورشکستی به  Ubisoft سپرد. از آن زمان تا به حال این اولین خبر از این سری است که توسط این پابلیشر اعلام می‌شود. بعد از اعلام ورشکستگی علامت تجاری THQ توسط Nordic games خریداری شد و نام تجاری این پابلیشر دوباره احیا شد. این بازی جدید به نوعی ‌میتواند فرصتی دوباره برای بازگشت این پابلیشر به میدان باشد.

اطلاعات کمی از این بازی منتشر شده است. اکنون از عنوان بازی، تاریخ انتشار و حتی استودیو سازنده آن نیز هیچ اطلاعاتی نداریم اما از آنجا که بازی‌های قبلی این سری نقش‌آفرینی بوده‌اند، می‌توان گمان برد که این بازی نیز مستثنا نخواهد بود. علیرغم محبوبیت بالای بازی‌های South Park، پنج سال می‌شود که هیچ خبری از این سری اعلام نشده بود. پس از بدست آوردن حق انتشار The Stick of Truth از این سری توسط یوبی‌سافت، این بازی در استودیو متعلق به مایکروسافت، استودیو Obsidian Entertainment در دست ساخت قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ به انتشار رسید. یوبی‌سافت دنباله این بازی را با نام South Park: The Fractured But Whole توسعه داد و در سال ۲۰۱۷ آن را منتشر کرد.

اکنون THQ Nordic در ویترین خود، ریبوت سری بازی بقا و ترسناک Alone in the Dark و بازی Wreckreation یک اثر مسابقه‌ای جهان‌باز با ترکیبی از بازی‌های Burnout Paradise و Trackmania را دارد. درکنار این دو بازی جذاب نیز، می‌توانیم منتظر خبرهای بیش‌تری از نسخه جدید بازی کمدی South Park نیز باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *