اخبار بازی

تعداد بازیکنان بازی Apex Legends در استیم به بیش از 500 هزار نفر رسید

پس از انتشار فصل چهاردهم بازی بتل رویال رایگان استودیو Respawn، تعداد بازیکنان بازی Apex Legends در استیم به بالاترین حد خود از زمان انتشار رسید. این بازی در حال حاضر ۵۱۰,۲۸۶ مخاطب دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کمتر کسی از اهالی دنیای گیم و مخاطبان آن وجود دارد که از میزان موفقیت چشمگیر بازی فورتنایت و دستاوردهای اپیک گیمز به لطف این بازی ناآگاه باشد. این بازی بتل رویال به یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های حال حاضر صنعت گیم بدل شده و تقریبا تمامی رقبای خود را از میدان به در کرده‌است. البته در این میان بازی‌هایی در ژانر وجود دارند که از جامعه مخاطبان جالب توجه‌ای برخوردار هستند و میزان محبوبیت آن‌ها نیز قابل ملاحظه است. بدون شک یکی از این بازی‌ها Apex Legends، محصول استودیو ریسپاون است.

مدتی قبل فصل چهاردهم این بازی برای پلتفرم‌های مقصد منتشر شد و بار دیگر خون تازه‌ای به رگ‌های بازی دمید و با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود. طبق آمار رسمی استیم آمار تعداد بازیکنان بازی Apex Legends به ۵۱۰,۲۸۶ رسیده که بالاترین مقدار از زمان انتشار بازی است. فصل چهاردهم بازی هیرو جدیدی به نام Vantage را به بازی افزود. توانایی وی در بخش تک تیراندازی است. وی می‌توان میزان کاهش ارتفاع گلوله بر اثر طی مسافت را تخمین بزند و به لطف چوب دستی و جت پکی که در اختیار دارد خود را از درگیری‌های نزدیک بیرون بکشد. Vantage همچنین نیاز به مهمات جدید ندارد زیرا که گلوله‌های وی بر اثر گذشت زمان جایگزین می‌شوند.

فصل چهاردهم Apex Legends هم اکنون برای تمامی پلتفرم‌های مقصد در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *