دسته‌بندی نشده

نخستین تصاویر از اجرا بازی Ridge Racer 2 کنسول PSP روی PS4 و PS5 سونی

نخستین تصاویر از اجرا بازی Ridge Racer 2 کنسول PSP روی PS4 و PS5 سونی

بازی Ridge Racer 2 کنسول PSP از آثار کلاسیک حاضر در پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس است که حالا می‌بینیم چه‌طور روی کنسول PS4 و کنسول PS5 اجرا می‌شود.

فردا سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس جدید و سه سطحی شرکت سونی برای اکانت‌های ریجن آسیا به جز ژاپن فعال می‌شود. اکنون نه‌تنها می‌دانیم Ridge Racer 2 کنسول PSP و Oddworld: Abe’s Oddysee کنسول PS1 از جمله بازی‌های کلاسیک حاضر در سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس هستند، بلکه می‌توانیم به‌لطف انتشار تصاویر رسمی ببینیم که بازی ریسینگ Ridge Racer 2 با چه کیفیتی روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 اجرا می‌شود.

رسانه پوش اسکوئر می‌گوید این تصاویر نشان می‌دهند که واقعا امولاتور سونی برای اجرای بازی‌های قدیمی روی کنسول PS4 و کنسول PS5 از پس انجام کار خود برآمده است. این موضوع مخصوصا زمانی به چشم می‌آید که به یاد داشته باشیم بازی Ridge Racer 2 کنسول PSP برای اجرا روی صفحه‌نمایش کوچک یک کنسول دستی ساخته شد.

تصاویر رسمی نشان می‌دهند که برخلاف رابط کاربری بازی که آپ‌اسکیل شدن آن کاملا به چشم می‌آید، کیفیت تصاویر در بخش‌های دیگر به شکلی جذاب بهبود پیدا کرده است. پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند بازی‌های کلاسیک را با افزایش رزولوشن و فریم‌ریت بالاتر اجرا کنند.

تصویر کاور رسمی بازی ریسینگ Ridge Racer 2

بازی‌های کلاسیک قرارگرفته در پلی استیشن پلاس پریمیوم موقع اجرا روی کنسول PS4 و کنسول PS5 از امکان Save کردن بازی در هر بخش و به عقب برگرداندن آن در هر بخش برای انجام مجدد برخی از کارها نیز بهره می‌برند.

براساس اخبار بازی می‌دانیم که حداقل برخی از این ویدیوگیم‌ها از تروفی‌ها هم پشتیبانی می‌کنند و با قیمت پایین به‌صورت جداگانه نیز در PSN به فروش می‌رسند؛ تا در صورتی که مخاطب می‌خواهد، برای تجربه‌ی آن‌ها روی کنسول نسل ۸ یا کنسول کنسول ۹ شرکت سونی مجبور به تهیه‌ی بالاترین سطح اشتراک سرویس PlayStation Plus جدید نباشد. خوش‌بختانه اگر هرکدام از این بازی‌ها را از قبل در اکانت پلی استیشن نتورک خود دارید، برای تجربه‌ی آن روی کنسول PS4 و کنسول PS5 نیازی به خرید مجدد بازی نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *