اخبار بازی

عرضه باندل Horizon Forbidden West کنسول پلی استیشن 5

[ad_1]

شرکت سونی نخستین باندل کنسول پلی استیشن 5 را روانه‌ی بازار کرد که با یک نسخه از بازی Horizon Forbidden West همراه شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سونی نخستین باندل پلی استیشن 5 را به بازار عرضه کرده است. این باندل که با یک نسخه از بازی Horizon Forbidden West همراه شده است، درحال‌حاضر تنها در انگلستان در دسترس است. طرفدارها می‌توانند این باندل ویژه را از خرده‌فروشی‌های مختلفی مانند Argos ،ShopTo و Smyths خریداری کنند.

ظاهرا موجودی این کالا در همه‌ی فروشگاه‌های یادشده به اتمام رسیده است، اما کاربرها برای تهیه‌ی یکی از آن‌ها همچنان به این خرده‌فروشی‌ها سر می‌زنند. زمانی‌که این باندل دوباره موجود شود، با قیمت ۴۹۹.۹۹ پوند به فروش می‌رسد. با اینکه این باندل در آمریکا در دسترس نیست، اما شاید در آینده‌ی نه‌چندان دور شاهد عرضه‌ی آن در این منطقه نیز باشیم.

باندل پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West

بازی هورایزن فوربیدن وست درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قابل تجربه است. استودیو گوریلا گیمز کماکان با انتشار به‌روزرسانی‌هایی به رفع مشکلات این بازی اکشن نقش‌آفرینی ادامه می‌دهد. این بازی تحسین‌شده توانست در بررسی واران گیم نمره‌ی ۹ از ۱۰ را دریافت کند که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم:

«بازی Horizon Forbidden West یک محصول پرشده با دقایقی است که بازیکن نمی‌خواهد تجربه‌ی کامل آن‌ها را از دست بدهد؛ دقایقی تشکیل‌شده از دیالوگ‌های به‌جا، شخصیت‌های دارای هویت، خطوط داستانی متفاوت و در عین حال پیوندخورده به یکدیگر، مبارزات جذاب، مراحل فرعی عالی، فعالیت‌های درگیرکننده، محیط‌های متنوع، موسیقی‌های شنیدنی و جلوه‌های بصری بسیار خوب که به درستی کنار یکدیگر قرار گرفتند.

وجود برخی از المان‌های ناخوشایند و مرسوم بازی‌های جهان-باز سال‌های اخیر در این اثر و مشکلات کوچک مربوط‌به تنظیم ریتم کلی، باعث شدند که ساخته‌ی جدید تیم گوریلا بدون نقص نباشد. ولی در آخر این استودیو بازی‌سازی هلندی انقدر دنباله را نسبت به بازی اصلی پیشرفت داده است که حالا می‌توان حداقل یک بار شانس دادن به Horizon Forbidden West را حتی به افرادی توصیه کرد که موفق به برقراری ارتباط با Horizon Zero Dawn نشدند».

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *