ادعا سازندگان Saints Row: این بازی بهترین و گستردهترین شخصی سازی را دارد
[ad_1]
بهتازگی اعضای استودیوی Volition در مصاحبهی جدید خود دربارهی سیستم شخصیسازی گسترده بازی Saints Row به بیان توضیحاتی پرداختند.
اخیرا دو تن از توسعهدهندگان ریبوت بازی Saints Row در مصاحبه با وبسایت یوروگیمر به بیان مطالبی دربارهی ویژگیهای این نسخهی جدید بهخصوص بخش شخصیسازی آن پرداختند. ابتدا کنزی لیندگرن، طراح بخش تجربهی کاربری بازی Saints Row توضیح داد که قابلیت شخصیسازی یکی از ویژگیهای نمادین این سری به شمار میآید که در نسخهی پیش رو نیز یک بخش شاخص است:
«من هر بار که وارد بازی میشوم، چه فقط برای شخصیسازی یا برای گشتوگذار در شهر یا پوشیدن لباس پرواز برای کامل کردن مأموریتها باشد، احساس تجربهی Saints Row را دارم. من فکر میکنم که اگر بازیکن بزرگسال هستید حداقل ارزش یک بار تجربه را دارد و همچنین بازیکنان جدید نیز میتوانند این احساس را برای اولینبار تجربه کنند».
بهنظر میرسد که استودیوی Volition به کیفیت و سطح سیستم شخصیسازی ارائه شده در ریبوت Saints Row افتخار میکند. البته باید توجه داشت که از زمان انتشار Saints Row 2، بخش شخصیسازی تبدیل به یکی از نقاط قوت این سری شده است. لیندگرن اعتقاد دارد وقتی صحبت از بخش شخصیسازی باشد، ریبوت Saints Row یک سر و گردن بالاتر از تمامی بازیهایی است که تاکنون منتشر شدهاند. وی در اینباره گفت: «ما بدون شک گزینههای شخصیسازی بسیار بیشتری نسبت به عناوین دیگر بازار را در این بازی قرار دادهایم».
لیندگرن در ادامه توضیح داد که چگونه بازیکنان مختلفی که به تجربهی مأموریتهای یکسان میپردازند و صحنههای سینمایی یکسانی را تماشا میکنند، قادر هستند بهلطف گزینههای فراوان بخش شخصیسازی تجربههلای کاملا متفاوتی داشته باشند: «با سطح شخصیسازی و تعداد گزینهها و ابزارهایی که در اختیار شما قرار میدهیم، دو بازیکن مختلف بهطور کاملا متفاوت وارد بازی میشوند. من فکر میکنم این چیزی است که بهویژه در مورد Saints Row بسیار جالب است».
بهنظر میرسد استودیوی Volition بهدلیل گستردگی گزینههای شخصیسازی، ترجیح داده است در دیالوگها، شخصیت تحت کنترل بازیکن را که در سری Saints Row بهعنوان Boss شناخته میشود با ضمایر خنثی که برای هر دو جنسیت زن و مرد استفاده میشوند، خطاب قرار دهد. درواقع استودیوی Volition به دلایل فنی تصمیم گرفته است از ضمایر خنثی استفاده کند؛ زیرا ضبط دیالوگ برای هشت صدای مختلف با گزینههای متعدد شخصیسازی چالش بسیار بزرگتری برای تیم توسعه بوده است.
در ادامه دیمین آلن، طراح اصلی بازی Saints Row، در مورد بخش صداگذاری آن گفت: «تلاش برای کنار هم قرار دادن همهی این موارد بههمراه هشت صدای شخصیت مختلف و گزینههای متعدد شخصیسازی و درنهایت ایجاد یک حس طبیعی برای آنها، بهتنهایی یک چالش بزرگ است و در حال حاضر این چیزی نیست که ما با آن روبهرو شویم».
همچنین طبق گزارشهایی که قبلا منتشر شدند، بهنظر میرسد بازی Saints Row قرار است گزینه های بسیار متنوعی را در زمینهی دسترسیها به بازیکنان ارائه دهد. لیندگرن در اینباره گفت: «موردی که ما واقعاً سعی کردیم در مورد دسترسیها به آن توجه کنیم، این بود که مطمئن شویم حداقل برای هر دسته از بازیکنان یک مورد پیشنهادی وجود داشته باشد؛ بنابراین بخشهایی برای دسترسیهای بصری، دسترسیهای حرکتی، کنترل حرکت دوربین و موارد مربوطبه آن در بازی وجود دارد».
بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۱ شهریور (۲۳ اوت) روی پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.
در پایان شما میتوانید نظرات خود دربارهی این خبر را با واران گیم و دیگران در میان بگذارید.