اخبار بازی

پشتیبانی بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس جدید از تروفی

[ad_1]

استودیو Bend سونی تایید کرد که بازی Syphon Filter که در پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس قرار می‌گیرد، از تروفی‌ها هم بهره می‌برد.

کسب تروفی‌ها برای بسیاری از گیمرهای پلی استیشن از جذابیت و اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر حالا که تعدادی از بازی‌های کنسول PS1، کنسول PSP و کنسول PS2 در پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس (بالاترین سطح اشتراک PS Plus جدید) قرار می‌گیرند، خیلی‌ها دوست داشتند که تروفی‌ها به آن‌ها اضافه شوند. در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی تایید شد که بازی‌های کلاسیک پلی استیشن پلاس جدید هم توانایی ارائه‌ی تروفی‌ها به بازیکن را دارند.

استودیو Bend پلی استیشن که با سری بازی Syphon Filter و بازی Days Gone شناخته می‌شود، در توییتر اعلام کرد که سایفون فیلتر روی کنسول PS4 و کنسول PS5 از تروفی‌ها پشتیبانی می‌کند. مشترک‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس می‌توانند بازی سایفون فیلتر PS1 را روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دانلود، نصب و اجرا کنند. اکنون می‌دانیم که نه‌تنها بازی‌های کلاسیک حاضر در پلی استیشن پلاس جدید با افزایش رزولوشن، فریم‌ریت بالاتر و امکانات اضافه مثل Save در هر بخش اجرا می‌شوند، بلکه بازیکن می‌تواند مثل بازی‌های روز پلی استیشن با تجربه‌ی Syphon Filter تروفی کسب کند.

تروفی پلاتینیوم بازی سایفون فیلتر استودیو Bend

نام یکی از تروفی‌های نقره‌ای بازی سایفون فیلتر An Explosive Start است و جمله‌ی !Excellent work, Agent برای تروفی پلاتینیوم انتخاب شد. بازی Ape Escape، بازی Hot Shots Golf، بازی I.Q. Intelligent Qube و بازی Jumping Flash از آثار کلاسیک دیگری هستند که تقدیم مشترک‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس می‌شوند.

در صورتی که اکانت کاربر با ریجن آمریکا ساخته شده باشد، پلی استیشن پلاس جدید و سه سطحی شرکت سونی در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) برای او فعال می‌شود. اکانت‌های ریجن آسیا و ژاپن چند روز زودتر به PlayStation Plus جدید دسترسی خواهند داشت و درنهایت اکانت‌های ریجن اروپا در ۲۳ ژوئن (۲ تیر) آن را دریافت می‌کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *