اخبار بازی

ساخت یک بازی زمان عرضه پلی استیشن وی آر 2 توسط استودیو Coatsink

[ad_1]

تیم بریتانیایی Coatsink اعلام کرد که مشغول ساخت یک لانچ تایتل برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 شرکت سونی است. شاید این بازی با دنیای ژوراسیک ارتباط داشته باشد.

در جدیدترین اخبار بازی می‌بینیم که یک تیم دیگر هم به‌صورت رسمی تایید کرد که اکنون به ساخت بازی برای پلی استیشن وی‌آر 2 می‌پردازد. در گزارش مالی جدید شرکت Thunderful Group اعلام شد که استودیو Coatsink اکنون از حضور سازندگان سطح بالا بازی‌های واقعیت مجازی در تیم خود بهره می‌برد. Coatsink گفت که در موقعیتی عالی برای تاثیرگذاری روی آینده‌ی تکنولوژی VR و تجارت پیرامون آن قرار دارد.

این خبر در حالی اعلام شد که می‌دانیم Coatsink مشغول ساخت یک بازی با اسم رمز Jaffa است؛ پروژه‌ای که ظاهرا در جهان سری فیلم Jurassic World جریان دارد. از قضا دقیقا می‌دانیم که Jaffa اسم رمز یک بازی واقعیت مجازی برای کنسول است. پس احتمال زیادی وجود دارد که این‌جا نه مشغول صحبت در رابطه با دو پروژه‌ی متفاوت که مشغول مرور اطلاعات مختلف یک بازی مشخص باشیم؛ یک بازی دنیای ژوراسیک برای پلی استیشن وی آر 2 کنسول پلی استیشن 5.نوازش دایناسور توسط کریس پرت در فیلم Jurassic World Dominion

در هر حالت می‌دانیم که تیم‌های اختصاصی و غیراختصاصی زیادی اکنون در حال بازی‌سازی برای PS VR2 هستند؛ از جمله استودیو Firesprite و استودیو Guerrilla که روی بازی Horizon Call of the Mountain کار می‌کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *