اخبار بازی

انتقاد شدید خالق God of War به فیل اسپنسر و ایکس باکس –

دیوید جفی، خالق سری God of War، در پادکست جدید خود، انتقادات شدیدی را روانۀ رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر کرد.

به دنبال تاخیر دو بازی Redfall و Starfield، آقای دیوید جفی (David Jaffe) در پادکست خود گفت:

فیل اسپنسر تو مزخرفی. تو در حال حاضر چشم‌انداز ذهنی من در 28 سالگی را داری. (منِ 28 ساله هستی) من در آن زمان می‌دانستم که می‌توانم بازی طراحی کنم، من می‌دانستم که می‌توانم ایده‌های تبلیغاتی ارائه دهم و به این حس‌ها ایمان داشتم. برای من 7، 8 یا 9 ماه طول کشید تا متوجه شوم که نمی‌توانم حتی یک بازی را تولید کنم (تهیه‌کنندگی را برعهده بگیرم) چه برسد که به طور همزمان کارگردانی آن را نیز به طور همزمان پیش ببرم. این موضوع باعث شد که به حقیقت پی ببرم.

تو باید خودت را درمان کنی فیل اسپنسر. تو در این زمینه خوب نیستی و باید این موضوع را قبول کنی.

فیل اسپنسر را اخراج نکنید. فیل اسپنسر یک ایده‌پرداز و فرد خلاق است، من عاشق چشم‌انداز او در مورد گیم پس هستم و اگر شخصی پیدا بشود که بتواند او را از مسیر ترسیم شده کمی منحرف کند، اسپنسر می‌تواند نوک یک شمشیر باشد و با رهبری خود محتویات بی‌نظیری را به ارمغان بیاورد. اما اگر او توانایی این را ندارد، باید شخصی پیدا شود و تیم‌های توسعه را به درستی مدیریت کند.

فیل اسپنسر تو بسیار نزدیک هستی به موفقیت، برنامه‌های تو خوب هستند و رویکرد مناسبی داری، اما تو نمی‌توانی مدیریت کنی، باید این موضوع را بپذیری.

آقای دیوید جفی بیش از یک سال می‌شود که در یوتوب پادکست خود را دارد. در طول این مدت، وی انتقادات شدیدی به مایکروسافت و سونی کرده است، اگرچه شاید لحن وی چندان مناسب به نظر نرسد.

دیدگاه شما حول این موضوع چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *