اخبار بازی

نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است

طبق گزارش جدید منتشر شده، صحبت‌های آقای جیم رایان (Jim Ryan) در خصوص حق سقط جنین باعث ناراحتی کارکنان پلی استیشن شده است.

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ (Bloomberg)، جیم رایان به عنوان مدیر اجرایی پلی‌استیشن، اخیراً با انتشار ایمیلی از کارکنان خود خواسته است که به تفاوت نظرات در مورد موضوع سقط جنین احترام بگذارند. گفته می‌شود که جیم رایان در خصوص این موضوع، “پنج پاراگراف مفصل” در مورد تولد دو گربه‌ی خود و عادت‌های آن‌ها توضیحاتی را نوشته است.

طبق این گزارش، جیم رایان در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید که سونی «یک شرکت چند وجهی و متنوع است و بر این اساس، دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد». وی در این باره گفت:

ما به یکدیگر و میلیون‌ها کاربر پلی‌استیشن مدیون هستیم که به تفاوت‌های عقاید بین همه‌ی افراد در جوامع داخلی و خارجی خود احترام بگذاریم.

احترام به معنای توافق نیست. اما برای این که ما به‌ عنوان یک شرکت بزرگ و به‌ عنوان یک برند ارزشمند جهانی باشیم، این موضوع بسیار مهم است.

طبق یک مکالمه داخلی که ظاهراً توسط بلومبرگ نیز بررسی شده است، چندین کارمند پلی‌استیشن از لحن ایمیل ارسالی جیم رایان ابراز نارضایتی و ناراحتی کرده‌اند. بر اساس این گزارش، برخی از کارکنان احساس می‌کردند که حقوقشان با لحن ایمیل بی‌اهمیت و نامحترم جلوه داده شده است.

سقط جنین در سراسر ایالات متحده پس از یک حکم قانونی مهم در سال 1973 قانونی شد و اغلب به عنوان Roe vs Wade شناخته می‌شود. با این وجود، سند فاش شده ادعا می‌کند که دادگاه عالی ایالات متحده که ارشدترین نهاد حقوقی کشور محسوب می‌شود، اکنون خواستار لغو این حکم است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، سقط جنین در 22 ایالت آمریکا غیرقانونی خواهد شد. انتظار می‌رود در اواخر ژوئن یا اوایل جولای امسال در مورد این موضوع تصمیم‌گیری شود.

برخی از شرکت‌های بازی‌سازی نیز تا به حال در خصوص موضوع سقط جنین اظهار نظر کرده‌اند. استودیوی بانجی (Bungie) هفته‌ی گذشته با انتشار پستی، این تصمیم را «حمله‌ی مستقیم به حقوق بشر» تلقی کرد.

SquatlatexMengo
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *