اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Dead Space Remake مشخص شد

ساعاتی پیش، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) رسماً تاریخ عرضۀ بازی Dead Space Remake را در جریان رویدادهای اختصاصی این عنوان اعلام کرد.

طبق اعلام رسمی استودیوی سازنده، بازی Dead Space Remake در تاریخ 7 بهمن 1401 (27 ژانویۀ 2023) برای سه پلتفرم ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد.

بازی علمی-تخیلی ترسناک Dead Space برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود، اما حالا الکترونیک آرتس مُتیو (EA Motive) بازی را از پایه بازسازی کرده است تا یک تجربۀ عمیق‌تر و واقع‌گرایانه‌تر برای مخاطبین به ارمغان آید. این بازسازی از آخرین نسخۀ موتورگرافیکی فراست‌بایت (Frostbite) بهره خواهد برد و هدف اصلی آن، به وجود آوردن کیفیت گرافیکی شگفت‌انگیز و همچنین بهبودهای متعدد در گیم‌پلی است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، برای ریمیک و بازسازی کامل Dead Space، مُتیو از رویکرد کپکام (Capcom) در قبال ریمیک‌های سری Resident Evil الهام گرفته است، با این تفاوت که بازی اول سری Dead Space پایه‌ای قدرتمند برای این ریبوت خواهد بود. این ریمیک کیفیت بصری‌ای در سطح بازی‌های امروزی خواهد داشت و به احتمال زیاد شامل مکانیک‌های جدید گیم‌پلی نیز خواهد شد، مکانیک‌هایی که بر اساس نسخه‌های دوم و سوم طراحی شده‌اند.

استودیوی مُتیو اعلام کرد که در ماه مهر/آبان (اکتبر) سال جاری رونمایی کامل از گیم‌پلی بازی رخ خواهد داد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *