اخبار بازی

چندین عنوان دیزنی توسط بتسدا در حال ساخت هستند

جوی مک‌درموت به عنوان مفسر eSports اخیراً ادعا کرد که برخی از منابع موثق او خبر توسعه‌ی چندین عنوان تحت لایسنس دیزنی توسط ایکس باکس و بتسدا را دریافت کرده‌اند.

پیش از خریداری شدن شرکت مادر بتسدا (Bethesda) یعنی زنی‌مکس (ZeniMax) توسط شرکت مایکروسافت، قراردادی تجاری بین این ناشر و دیزنی (Disney) منعقد شد که دستاورد آن، توسعه‌ی بازی Indiana Jones توسط استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames) بود. این بازی بر اساس داستانی اصلی این مجموعه توسط کارگردان بازی Starfield یعنی تاد هاوارد (Todd Howard) با همکاری لوکاس‌فیلم گیمز (Lucasfilm Games) ساخته خواهد شد.

البته به بیان بهتر باید ادعا کنیم که بخشی از دستاوردهای این قرارداد تجاری همچنان به صورت رسمی مشخص نشده‌اند و شایعات حاکی از توسعه‌ی چندین بازی تحت لایسنس دیزنی توسط ایکس باکس-بتسدا هستند. به گفته‌ی جوی مک‌درموت (Joey McDermott) به عنوان مفسر eSports، ایکس باکس-بتسدا در حال توسعه‌ی چندین بازی تحت لایسنس دیزنی است. وی گفت:

مطمئن نیستم به چه ترتیبی عرضه خواهند شد، اما ایکس باکس-بتسدا چندین بازیِ تحت لایسنس دیزنی را تحت توسعه دارد.

زمانی که از مک‌درموت پرسیده شد که آیا این موضوع بر پایه‌ی حدس و گمان است یا مستنداتی برای آن‌ها وجود دارد، وی گفت:

مستندات من منابع من هستند. یکی از این منابع همان فردی است که تقریباً یک ماه پیش از آن که سایرین خبری را دریافت کنند، به آن اشاره می‌کند.

با توجه به رویداد آتی ایکس باکس-بتسدا، می‌توان چنین انتظار داشت که در این رویداد شاهد شنیدن اخباری در این رابطه باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *