اخبار بازی

بازی Project Indus در رویداد ایکس باکس معرفی خواهد شد

به گفته‌ی جز کوردن از ویندوز سنترال، عنوانی به نام رمزی Project Indus که چند سال اخیر را تحت توسعه قرار داشته است در رویداد ایکس باکس-بتسدا معرفی خواهد شد.

در کنار عناوین معرفی شده‌ی آتی ایکس باکس، به نظر می‌رسد که استودیوی اکسید گیمز (Oxide Games) نیز در حال توسعه‌ی عنوانی به نام رمزی Project Indus است. طبق اطلاعات غیر رسمی، این بازی عنوانی در سبک استراتژی 4X و چیزی شبیه به عنوان Civilization است که ایکس باکس قصد معرفی آن در رویداد آتی خود را دارد. به گفته‌ی جز کوردن (Jez Corden) از نشریه‌ی ویندوز سنترال (Windows Central)، این عنوان در آینده برای رایانه‌های شخصی، پلتفرم‌ ابری و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و احتمالاً ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

از طرف دیگر، به گفته‌ی یکی از فاش کنندگان اطلاعات به نام IdleSloth84، استودیوی مذکور اخیراً آگهی استخدامی برای جذب یک مهندس شبکه‌ی پلتفرم برای کار روی آی‌پی جدید AAA و فرست-پارتی ایکس باکس منتشر کرده است. همچنین، برای این فرد تجربه‌ی کار روی SDK/GDK Xbox Live یک امتیاز محسوب خواهد شد. همچنین، به گفته‌ی جز کوردن، Project Indus چند سال اخیر را تحت توسعه قرار داشته است.

علاوه بر این، جز کوردن درباره‌ی این بازی گفت:

این بازی یکی از عناوینی است که انتظار دارم در رویداد E3 اختصاصی مایکروسافت یعنی ایکس باکس-بتسدا ببینم. این بازی نسبتاً بزرگ است و اگرچه مطمئن نیستم، اما ممکن است برای ایکس باکس وان نیز منتشر شود.

رویداد آتی ایکس باکس-بتسدا در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ (12 ژوئن 2022) برگزار خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *