اخبار بازی

احتمالا به عرضه Resident Evil Re:Verse نزدیک شده‌ایم

نزدیک به یک سال از آخرین خبر رسمی کپکام (Capcom) در مورد بازی چند نفره Resident Evil می‌گذرد و ممکن است به عرضه آن نزدیک شده باشیم.

بازی Resident Evil Re:Verse را به خاطر دارید؟ اگر آن را فراموش کرده باشید، هیچکس شما را سرزنش نمی‌کند. این عنوان PvP چند نفره برای اولین بار در اوایل سال 2021 معرفی شد و مدتی بعد، چند نسخه بتا دریافت کرد. ظاهرا قرار بود این محصول در پنجره تابستانی سال گذشته عرضه شود. با این حال، در جولای 2021، کپکام اعلام کرد که بازی تا سال 2022 به تعویق افتاده است و پس از آن کاملا در سکوت خبری فرو رفت. این آخرین خبر رسمی کپکام در رابطه با بازی Resident Evil Re:Verse بود، اما به نظر می‌رسد که این بازی ممکن است در نهایت آماده عرضه باشد.

این احتمال به لطف درجه‌بندی اخیر ESRB وجود دارد. درجه‌بندی سنی بازی‌ می‌تواند نشان دهد که به انتشار آن نزدیک شده‌‌ایم با حداقل به وضعیتی رسیده‌ایم که کپکام آماده است مجددا در مورد بازی صحبت کند. نکته جالب این است که رتبه بندی، کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و پلی استیشن را به همراه Stadia در میان پلتفرم های هدف بازی قرار داده است. این اتفاق قابل توجه است، زیرا این بازی تاکنون تنها به صورت رسمی برای کنسول‌های نسل هشتمی و PC تایید شده بود.

با توجه به اینکه Summer Game Fest به زودی برگزار می‌شود، این امکان وجود دارد که کپکام تصمیم بگیرد بازی را دوباره معرفی کند. آنچه که آنها توانستند در زمان توسعه انجام دهند، باید دیده شود؛ اما در هر صورت، احتمالا ارزش توجه را داشته باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *