اخبار بازی

ده بازی مورد انتظار نشریه Famitsu اعلام شد؛ Final Fantasy 16 در صدر

اگرچه بازی RPG و انحصاری پلی استیشن 5 جایگاه اول را به خود اختصاص داده است، اما دیگر بازی‌های لیست Famitsu، عناوین آینده نینتندو سوییچ هستند.

صدر جدول نمودارهای هفتگی Famitsu برای مورد انتظارترین بازی‌های پیش‌ رو که توسط خوانندگان رای‌گیری می‌شود، چندین هفته است که تحت مالکیت Final Fantasy 16 بوده است و وقوع این اتفاق طی این هفته نیز تعجب‌آور نیست. بازی نقش‌آفرینی جدید سری Final Fantasy که احتمالا به‌زودی بیشتر درباره آن خواهیم شنید، دوباره در جایگاه اول لیست قرار گرفته است.

رتبه دوم این لیست، مربوط به انحصاری جذاب و مورد انتظار نینتندو سوییچ، یعنی Bayonetta 3 است. تمام بازی‌های مورد انتظار به غیر از Final Fantasy 16، یک عنوان از عناوین انحصاری نینتندو سوییچ هستند. Xenoblade Chronicles 3 در جایگاه سوم قرار دارد که با توجه به این واقعیت که انتشار آن چندان دور نیست، امری منطقی به‌نظر می‌رسد. بازی Splatoon 3 که انحصاری دیگر سوییچ است و در ماه سپتامبر منتشر می‌شود، در رتبه پنجم قرار دارد.

بازی Dragon Quest 10 Offline بین دو بازی نام‌برده جای دارد. دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild دور از عرضه است، اما همچنان توانسته جایگاه ششم را به خود اختصاص دهد؛ در حالی که Pokemon Scarlet و Violet دقیقا پشت آن در رتبه 7 قرار دارند.

بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak رتبه هشتم، LIVE A LIVE رتبه نهم و Ushiro رتبه دهم نمودار را به خود اختصاص داده‌اند. شما می توانید لیست 10 کامل برتر را در ادامه خبر مشاهده کنید. رای‌گیری توسط خوانندگان Famitsu بین روزهای 14 تا 20 آوریل انجام گرفته است.

1. بازی Final Fantasy 16 با 620 رای
3. بازی Bayonetta 3 با 549 رای
3. بازی Xenoblade Chronicles 3 با 484 رای
4. بازی Dragon Quest 10 Offline با 482 رای
5. بازی Splatoon 3 با 475 رای
6. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 با 472 رای
7. بازی Pokemon Scarlet and Violet با 366 رای
8. بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak با 345 رای
9. بازی LIVE A LIVE با 307 رای
10. بازی Ushiro با 286 رای

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *