اخبار بازی

ایکس باکس در مراسم Gamescom 2022 حضور خواهد داشت

یکی از خبرنگاران در قسمت جدید پادکست Xbox Two مدعی شده است که بنا بر شنیده‌هایش، ایکس باکس در مراسم Gamescom 2022 حضور خواهد داشت.

اگرچه امسال شاهد برگزاری مراسم E3 نخواهیم بود، اما ماه ژوئن سال جاری خالی از رونمایی‌های بزرگ نخواهد بود و مایکروسافت نیز نمایش مخصوص به خودش را با عنوان Xbox and Bethesda Games Showcase در روز دوازدهم این ماه (22 خرداد) خواهد داشت. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت برای نمایش در ماه‌های آتی نیز برنامه‌هایی دارد.

امسال باری دیگر شاهد رویداد Gamescom خواهیم بود که اواخر ماه اوت و به دو صورت حضوری و دیجیتالی برگزار می‌شود. به گفته‌ی خبرنگاری به نام جز کوردن (Jez Corden) طی قسمت اخیر پادکست Xbox Two، بنا بر شنیده‌های او، ایکس باکس در این رویداد حاضر خواهد بود.

البته که می‌توان از این موضوع، برداشت‌های متفاوتی داشت و حضور ایکس باکس در رویدادی چون Gamescom غیر عادی نیست، اما همانطور که کوردن نیز متذکر می‌شود، این امکان وجود دارد که مایکروسافت برخی از رونمایی‌های خود را از نمایش مخصوص خود دریغ کند و به این رویداد اختصاص دهد.

رویداد Gamescom 2022 از تاریخ 24 تا 28 اوت (2 تا 6 شهریور) برگزار خواهد شد و قطعاً به زودی اخبار بیش‌تری در رابطه با آن منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *