اخبار بازی

اسکین شخصیت Scarlet Witch به بازی Fortnite اضافه شد

اسکین شخصیت Scarlet Witch به همراه تعدادی لوازم جانبی با قیمت درخواستی 1800 V-Bucks در فروشگاه Fortnite موجود است.

فیلم جدید Doctor Strange: Multiverse of Madness با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، اخیرا در سینماهای سراسر جهان اکران شده است و اپیک گیمز (Epic Games) برای جشن گرفتن عرضه این فیلم مارول که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، شخصیت Scarlet Witch را به فهرست شخصیت‌های قابل بازی خود در Fortnite اضافه کرده است. Scarlet Witch (همچنین به عنوان Wanda شناخته می شود) اکنون در فروشگاه Fortnite در دسترس است.

علاوه بر اسکین او، این فروشگاه دارای شنل Wanda’s Cloak Back Bling با تم Scarlet Witch، Chaos Hand Pickaxe، Psychic Energy Manipulation Emote، و صفحه بارگیری جدید Through the Mirror Dimension است. بازیکنان می‌توانند اسکین این شخصیت را به همراه Back Bling با 1500 V-Bucks خریداری کنند، در حالی که مجموعه کامل آن، چیزی حدود 1800 V-Bucks برای شما هزینه دارد.

این اتفاق، مدت کوتاهی پس از اضافه شدن اسکین Doctor Strange به Battle Pass فصل دوم از چپتر سوم Fortnite انجام شد. در مورد خود Fortnite، اپیک گیمز بازی‌ بتل رویال محبوب خود را اخیرا به ایکس‌ باکس کلود گیمینگ آورده است و برای تجربه کردن آن، به هیچ سرویس یا هزینه‌ی اضافی‌ نیاز نخواهید داشت.

MengoMohsenj74
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *