اخبار بازی

تریلر بازی GTA 6 احتمالاً به زودی منتشر خواهد شد

برخی از بازیگران و آهنگسازان بازی GTA 6 با صحبت‌های خود به صورت غیر مستقیم به انتشار تریلر این بازی در آینده‌ای نزدیک اشاره کردند.

مدتی پیش شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) بالاخره تحت توسعه بودن بازی به شدت مورد انتظار GTA 6 را تایید کرد، اما همچنان از آن تاریخ تاکنون هیچ جزئیاتی به صورت رسمی از این پروژه منتشر نشده است. البته، طبق گفته‌های اخیر خبرنگاران، افشاگران و بازیگرانی که در این پروژه فعالیت دارند، این بازی در شهر Vice City جریان خواهد داشت و دو حالت مدرن و کلاسیک این شهر را در خود می‌بیند.

در مورد تاریخ انتشار این بازی نیز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما افراد مذکور چنین ادعا می‌کنند که در سال 2024 شاهد منتشر شدن این بازی مورد انتظار خواهیم بود. از طرف دیگر، طبق گفته‌ی بازیگران و طراحان موسیقی این بازی، در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار تریلر بازی GTA 6 خواهیم بود.

خواننده‌ی مشهور هیپ-هاپمشهور اسپانیایی یعنی الکس گونزالس (Alex Gonzalez) ملقب به El Nitro 56، در تاریخ 6 می طی چند توییت با تعدادی از طرفداران GTA صحبت کرد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. وی با نامیدن krypto9095 به عنوان همکار توجه‌ها را به خود جلب کرد و اظهار داشت که به زودی یک تریلر از این بازی منتشر خواهد شد. همچنین، وی ادعا کرد که این بازی میزبان یک شهر در دو دوره‌ی مختلف زمانی خواهد بود و اینگونه به شایعات پیشین پیرامون این بازی دامن زد.

در حالی که این موسیقی‌دان خود یکی از طرفداران پر و پا قرص Grand Theft Auto است، ممکن است که این صحبت‌ها را از سر هیجان زده باشد و همچنان حضور وی در این پروژه نیز به شکل رسمی تایید نشده است. البته، نباید فراموش کنیم که تعداد بسیاری از اینسایدرها نیز اعلام کرده بودند که تریلر این بازی در مقاطع پایانی سال 2022 منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *