اخبار بازی

شرکت Tencent Games استودیویی در شهر لیورپول افتتاح کرد

این استودیو در شهر لیورپول انگلستان واقع است و پیت اسمیت (Pete Smith)، معاون بخش همکاری‌های جهانی تنسنت گیمز (Tencent Games)، رهبری آن را به عهده دارد.

استودیوی مذکور در حال حاضر شامل 12 نفر از تیم تولیدی جهانی تنسنت بوده و هدف ایجاد آن، پشتیبانی از توسعه‌ی عناوین استودیو‌های شریک تنسنت عنوان شده است. از سایر افراد مهمی که به این استودیو اضافه شده‌اند می‌توان ایوان دیویس (Ivan Davis) و تام اوکانر (Tom’ O’Connor) در نقش کارگردان و جان لارنس (Jon Lawrence) در نقش کارگردان توسعه را نام برد.

پیت اسمیت، رئیس استودیو در رابطه با افتتاح آن اعلام کرد:

با توجه به گسترش ادامه‌دار بازار هدفمان در بازار جهانی، خواهان مکانی مرکزی برای کارکنان بخش تولیدی‌مان بودیم که بتوانیم آن را خانه خطاب کنیم. هدایت کارکنان به صورت حضوری، کلید رشد این قسمت از شرکت و توانایی‌های آن است و به عقیده‌ی ما، بهترین راه دستیابی به این نتیجه، همکاری در خود استودیو است. لیورپول شهری پویا و پر از خلاقیت و تنوع است. شهری که از آغاز صنعت بازی‌های ویدئویی تا کنون، یکی از قطب بازی‌سازی بوده است. به عقیده‌ی ما، استعداد تولید و تجربه‌ی موجود در این شهر باعث تسریع رشد ما و توانایی‌هایمان خواهد شد.

پیت اسمیت

در ماه فوریه نیز سونی دفتر Sony Interactive Entertainment خود را به مکانی در مرکز شهر لیورپول منتقل کرده بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *