اخبار بازی

شرکت نیکان در حال ساخت عنوانی بر اساس یک مجموعه‌ی سینمایی محبوب است + تصاویر مفهومی

شرکت نیکان در کنار انتشار خبر توسعه‌ی یک بازی جدید در سبک بقا و برگرفته شده از یک مجموعه‌ی سینمایی مشهور، خبر تاسیس استودیوی جدیدی در شهر میلان را منتشر کرد.

طبق اعلامیه‌ی منتشر شده از سوی شرکت نیکان (Nacon)، این شرکت استودیوی جدیدی به نام نیکان میلان استودیو (Nacon Studio Milan) را در شهر میلان کشور ایتالیا تاسیس کرده است. همچنین، یکی از اولین پروژه‌های این استودیو، عنوانی در سبک بقا و بر اساس یک مجموعه‌ی سینمایی مشهور خواهد بود. علاوه بر این، این استودیو تعدادی تصویر مفهومی از این بازی را به اشتراک گذاشت.

مارکو پونته (Marco Ponte) به عنوان مدیر عامل استودیوی نیکان میلان، در این باره چنین اظهار داشت که:

ما به مسیری که در آن قرار داریم افتخار می‌کنیم. این استودیو در اصل تیمی از طراحان بازی‌های ریسینگ هستند که به سرعت استعدادهای جدیدی در این زمینه را به نمایش گذاشتند و قصد دارند تا در این مسیر جدید نیز پیشرفت کنند. به همین دلیل، تصمیم گرفته شد تا چشم‌اندازهای خود را گسترش داده و سبک دیگری از بازی‌های ویدیویی را امتحان کنیم. ما مشتاقانه منتظر ارائه‌ی اطلاعات جدیدی از این پروژه هستیم. خانواده‌ی ما در حال رشد است.

در ادامه می‌توانید این دو تصویر مفهومی جدید از بازی مذکور را مشاهده کنید:

در بخش توضیحات این پروژه چنین آمده است که:

تیم‌های ما در حال حاضر روی یک پروژه‌ی کاملاً جدید کار می‌کنند. این بازی در سبک بقا و بر اساس یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینمایی جهان در حال ساخت است. بنابراین این استودیو به دنبال افزایش تعداد کارمندان خود برای توسعه‌ی این بازی جدید و جاه طلبانه خواهد بود.

تاکنون در شبکه‌های اجتماعی گمانه‌زنی‌های زیادی در زمینه‌ی این بازی جدید زده شده است. برخی اظهار داشته‌اند که مجموعه‌ی سینمایی محبوب با توجه به تجربیات پیشین شرکت نیکان در زمینه‌ی ساخت عناوین ریسینگ احتمالاً Mad Max خواهد بود. با این حال، تصاویر منتشر شده در کنار به تصویر کشیدن فضای بیابانی، شهری متروکه و در حال فروپاشی را نمایش می‌دهند.

شرکت نیکان وعده داد که اطلاعات بیشتری از این بازی در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

کاپتان استخونی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *