اخبار بازی

بازی Outriders در سال 2021 هیچ سودی حاصل نکرده است

به گفته‌ی استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly)، بازی Outriders در طول سال 2021 هیچ سودی برای این استودیو حاصل نکرده است.

گزارش‌های مالی جدید استودیوی پیپل کن فلای تایید می‌کنند که بازی Outriders در طول سال 2021 یک پروژه‌ی شکست خورده است. این بازی در ماه آوریل سال 2021 میلادی منتشر شد و علی‌رغم اینکه سه چهارم از سال مذکور را در بازار بازی‌های ویدیویی قرار داشت، درآمدی بیشتر از هزینه‌ی توسعه، بازاریابی و توزیع خود را برای ناشرش یعنی شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) کسب نکرد.

در حالی که شرکت اسکوئر اینکس هنوز اعلامیه‌ای رسمی در این باره منتشر نکرده است، (احتمالاً این شرکت گزارش نتایج مالی سال 2021 خود را در تاریخ 13 می ارائه می‌کند)، اما اسناد مرتبط به استویوی پلیپل کن فلای این موضوع را تایید می‌کند. این موضوع در حالی رخ داده است که شرکت اسکوئر اینکس پیش‌تر ادعا کرده بود که بازی Outriders در بسیاری از معیارها از جمله فروش دیجیتالی و کاربران فعال فراتر از انتظارات عمل کرده است.

این خبر پس از آن منتشر شد که شرکت اسکوئر اینکس تصمیم به فروش استودیوهای توسعه‌دهنده‌ی عناوین غربی خود از جمله کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، اِیداس مونترال (Eidos Montreal) و اسکوئر اینکس مونترال (Square Enix Montreal) در کنار تعدادی از آی‌پی‌هایی که عملکرد ضعیفی داشته‌اند (از جمله Tomb Raider ،Deus Ex ،Legacy of Kain و Thief) گرفت و تمامی آن‌ها را به قیمت 300 میلیون دلار به گروه امبریسر (Embracer) واگذار کرد.

بازی Outriders در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، سرویس گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین، کاربران سرویس گیم پس کنسول و رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند آن را بدون پرداخت هزینه‌ای تجربه کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *