اخبار بازی

بازی Avowed احتمالا با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته می‌شود –

به نظر می‌رسد که صفحه لینکدین آرون دوبویز (Aaron Dubois)، یکی از اعضای شرکت آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، تایید می‌کند که Avowed روی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

از زمان معرفی بازی در سال 2020، هیچ به‌روزرسانی خبری جدیدی در مورد بازی نقش‌آفرینی و اکشن فانتزی آتی آبسیدین وجود نداشته است. اگرچه برخی گمان می‌کنند که به زودی این بازی را در نمایشگاه Xbox و Bethesda Games در ماه آینده می‌بینیم و به نظر می‌رسد که این بازی، یک نمایش کلیدی در رویداد پیش رو است. جزئیات مربوط به Avowed (یا حداقل توسعه آن) ممکن است پیش از موعد به دست ما برسد.

بخش قابل توجهی از صنعت بازی، به ویژه توسعه دهندگان بازی‌های AAA، برای توسعه بازی‌های آینده خود به Unreal Engine 5 روی آورده‌اند و به نظر می‌رسد که آبسیدین هم در میان این توسعه‌دهندگان باشد. طبق نمایه لینکدین آرون دوبویس، کارمند بخش VFX در استودیو، Avowed بر اساس جدیدترین نسخه موتور گرافیکی اپیک گیمز (Epic Games) ساخته می‌شود. آبسیدین تاکنون هیچ گونه تایید رسمی در مورد این خبر ارائه نکرده است.

جالب اینجاست که در آگوست سال گذشته، آگهی‌های شغلی نشان می‌داد که عنوان دیگر آبسیدین، یعنی The Outer Worlds 2 نیز از Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد. بازی‌های Grounded و نسخه اول The Outer Worlds، هر دو روی Unreal Engine 4 ساخته شدند. بازی Avowed برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و PC در حال توسعه است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این بازی وجود ندارد، اما لیکرها ادعا کرده‌اند که ممکن است در نیمه اول سال 2023 شاهد عرضه‌ی بازی باشیم.

ما لیکرها ادعا کرده‌اند که ممکن است در نیمه اول سال 2023 شاهد عرضه‌ی بازی باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *