اخبار بازی

هنوز مدت زمان رویداد Xbox and Bethesda مشخص نشده است

مایکروسافت می‌گوید که این شرکت هنوز در حال مشخص کردن مدت زمان رویداد Xbox and Bethesda است.

هفته‌ی گذشته شرکت مایکروسافت رسماً اعلام کرد که رویداد Xbox and Bethesda در تاریخ 22 خرداد 1401 (12 ژوئن 2022) و از ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. این شوکیس قرار است شامل بازی‌های جذاب بتسدا، استودیوهای ایکس‌باکس و همچنین شرکای مایکروسافت در سرتاسر جهان باشد.

برخی از منابع از جمله کاربری توییتر @IdleSloth84 اشاره کرده‌اند که مدت زمان رویداد Xbox and Bethesda حدود 90 دقیقه خواهد بود، اما این موضوع هنوز از سوی مایکروسافت تایید نشده است. در همین راستا آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بازاریابی ایکس باکس، به‌تازگی با انتشار توییتی اعلام کرد که مدت زمان این رویداد هنوز نهایی نشده است.

وی در توییت خود گفت:

ما هنوز مدت زمان این رویداد را مشخص نکرده‌ایم. اما معمولاً به آن نقطه‌ی زمان 90 دقیقه نزدیک هستیم. با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری رویداد، اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

طبق اعلام مایکروسافت، رویداد Xbox & Bethesda لاین‌آپ متنوع اکوسیستم ایکس‌باکس و بازی‌هایی که برای آینده نزدیک در نظر گرفته شده‌اند را به تصویر خواهد کشید که شامل عناوین آینده‌ی گیم پس برای PC و ایکس‎‌باکس نیز می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *