اخبار بازی

بازی The Day Before با تاخیر مواجه شد

بر اساس اعلام استودیوی Fntastic، انتشار بازی The Day Before به تاریخ 1 مارس 2023 (10 اسفند 1401) موکول شده است.

همچنین استودیوی مذکور اعلام کرد که توسعه‌ی بازی The Day Before به موتور گرافیکی Unreal Engine 5 منتقل شده‌ است. این استودیو بیانیه‌ای را در خصوص تاخیر بازی و استفاده از موتور جدید منتشر کرده است.

میلیون ها نفر بازی The Day Before را به لیست مورد علاقه‌ی عناوین خود در استیم اضافه و این عنوان را به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های جهان تبدیل کرده‌اند.

با احساس و درک مسئولیت بزرگی که با آن روبرو هستیم، خوشحالیم که اعلام کنیم توسعه‌ی بازی The Day Before به موتور جدید Unreal Engine 5 تغییر می‌کند. انتقال به یک موتور جهان‌های باز پیشرفته‌تر و سازگارتر، باعث خواهد شد که گیم‌پلی بازی حتی فوق العاده‌تر از قبل به نظر برسد. در همین راستا به اطلاع شما می‌رسانیم که تاریخ انتشار جدید این بازی 1 مارس 2023 خواهد بود.

بازی The Day Before عنوانی در سبک MMO جهان باز و بر پایه‌ی بقاست. این بازی در آمریکا جریان دارد؛ جایی که پس از شیوع یک همه‌گیری و آلوده شدن بسیاری از مردم، این کشور در معرض یک فاجعه قرار گرفته است. بازماندگان در این دنیا برای بدست آوردن غذا، سلاح و وسیله‌ی نقلیه مجبور به کشتن هم‌نوعان خود می‌شوند. شما برای زنده ماندن در این دنیا باید به جست‌و‌جوی منابع مختلف بپردازید.

این بازی قرار است برای PC و کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه شود. همچنین تایید شده است که عنوان مذکور علاوه بر ری تریسینگ، از قابلیت DLSS انویدیا نیز بهره می‌برد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *