اخبار بازی

از دسته‌های صورتی ایکس باکس رونمایی شد

مایکروسافت جدیدترین نسخه از کنترلرهای بی سیم ایکس باکس سریز را معرفی کرده است که رنگ زیبایی دارد.

کنترلر Deep Pink اکنون در ایالات متحده با قیمت 64.99 دلار در دسترس است، اما هنوز در سایت ایکس باکس بریتانیا فهرست نشده است. این کنترلر علاوه بر رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و کنسول ایکس باکس وان، با جدیدترین کنسول‌های مایکروسافت نیز سازگار است. کنسول Xbox Series X/S در نوامبر 2020 همراه با سه رنگ: کربن سیاه، سفید و آبی عرضه شد. از آن زمان تعدادی کنترلر اضافی از جمله Pulse Red، Electric Volt، Daystrike Camo، Aqua Shift Special Edition و Xbox 20th Anniversary Special Edition عرضه شده است.

مایکروسافت هفته گذشته گزارش داد که کسب و کار شرکت، رکورد جدید درآمدی را برای یک سه ماهه غیر تعطیل به ثبت رسانده است. ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیر عامل مایکروسافت، طی یک تماس درآمدی ادعا کرد که فروش قوی Xbox Series X/S باعث شده این شرکت برای دومین بار متوالی سهم بازار را به خود اختصاص دهد. او گفت:

ما در این سه ماهه در میان کنسول‌های نسل نهمی در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اروپای غربی رهبر بازار هستیم.

بازی‌های ایکس‌ باکس لایو برای ماه می، در روز جمعه معرفی شدند که شامل Yoku’s Island Express، The Inner World – The Last Wind Monk، Hydro Thunder Hurricane و Viva Piñata Party Animals هستند. دیروز عناوین نیمه اول ماه می سرویس‌ ایکس باکس گیم‌ پس هم معرفی شدند. این بازی‌ها عبارتند از Loot River ،Trek to Yomi، Citizen Sleeper ،Eiyuden Chronicle: Rising ،This War of Mine: Final Cut و NHL 22.

BahramLittle∞God
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *