اخبار بازی

تاریخ عرضه‌ی Thymesia با انتشار تریلری مشخص شد

شرکت ناشر بازی Thymesia یعنی Team 17 با انتشار تریلری جدید، از تاریخ انتشار این عنوان که 9 اوت (19 مرداد) 2022 خواهد بود، پرده برداشت.

ساخته‌ی اخیر استودیوی اوربردر (Overborder Studio) یعنی Thymesia، عنوانی در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که الهامات زیادی از بازی‌های Souls گرفته است. ابتدا قرار بود که این بازی سال گذشته منتشر شود، اما تا سال 2022 تأخیر خورد. اکنون، تریلری جدید از آن منتشر شده است که تاریخ عرضه‌ی آن را مشخص می‌کند.

این عنوان در تاریخ 9 اوت (19 مرداد) سال جاری برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. تریلر بازی در ادامه قابل مشاهده است:

وقایع بازی در سرزمینی فانتزی که طاعون سراسر آن را فراگرفته است، جریان خواهد داشت. بازیکنان، نقش شخصیتی مرموز به نام کرووس (Corvus) را به دست خواهند گرفت و عازم سفری خواهند شد تا حافظه‌ی از دست رفته‌ی خود را بازیابی کنند و برای پایان آشوب و هرج و مرج این مکان، راهی بیابند.

مبارزات این بازی تا حد زیادی از Bloodborne الهام گرفته است، هم در ضربات سریع سلاح‌ها و هم در تغییرات Plague Weaponها. همچنین، این بازی قابلیت تبدیل شدن به کلاغ را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا با استفاده از آن بتوانند به دشمنان خود صدمه بزنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *