اخبار بازی

اینسایدر پلی استیشن به نسخه‌ی جدید Bloodborne اشاره کرد

کالین موریارتی به عنوان اینسایدر مشهور پلی استیشن و خبرنگار سابق IGN، طی صحبت‌های خود با قطعیت به معرفی و عرضه‌ی قسمت دوم بازی Bloodborne در آینده اشاره کرد.

توسعه و عرضه‌ی بازی‌های محبوبی از جمله Marvel’s Spider-Man، ریبوت God of War، قسمت دوم The Last of Us، ساخته‌ی گوریلا گیمز یعنی Horizon Zero Dawn، ریمیک Final Fantasy 7 و Persona 5، باعث تبدیل شدن پلی استیشن 4 به یکی از برترین کنسول‌های بازی تاریخ شدند. البته، در کنار این عناوین، بازی‌های بسیار موفق و محبوب دیگری از جمله Bloodborne نیز عرضه شدند که حتی خاص‌پسند بودن آن نیز باعث نشد که مورد تحسین منتقدین و گیمرها قرار نگیرد. در مجموع، پلی استیشن 4 دارای طیف وسیعی از بازی‌های انحصاری شاخص بود که نام Bloodborne نیز در بین آن‌ها قرار دارد. این بازی توسط استودیوی مطرح فرام‌سافت‌ور (FromSoftware)، خالق Elden Ring توسعه داده شده بود.

اما به دنبال محبوبیت فراوان Bloodborne، چند سالی است که طرفداران آن بی‌وقفه از سونی و فرام‌سافت‌ور درخواست توسعه‌ی نسخه‌ی دوم آن را دارند. البته، تمامی این درخواست‌ها و شایعات شنیده شده یکی از پس دیگری تکذیب می‌شد تا این که اخیراً فردی معتمد در صنعت بازی‌های ویدیویی اخبار جذابی از Bloodborne 2 منتشر کرد.

در واقع، طی قسمت دویستم برنامه‌ی Sacred Symbols، کالین موریارتی (Colin Moriarty) به عنوان اینسایدر پلی استیشن و خبرنگار سابق IGN اشاراتی به دنباله‌ی بازی Bloodborne کرد. در طول این نمایش، 25 بازی برتر پلی استیشن 4 به تصویر کشیده شدند و زمانی که نوبت به عنوان مذکور رسید، وی با کنایه گفت “شما هنوز آخرین بازی Bloodborne را ندیده‌اید، من این را به صورت قطعی به شما می‌گویم.”

لازم به ذکر است که نام موریارتی در بین با اعتبارترین اینسایدرها و خبرنگارهای صنعت بازی دیده می‌شود و ادعاهای متعدد اخیر او نیز همگی به واقعیت پیوسته‌اند. برای مثال، او قبل از هر کس دیگری از بازی‌های Ratchet & Clank و Demon’s Souls Remake صحبت کرد و هیچ دلیلی برای شک در ادعای او وجود ندارد. متأسفانه، این ادعا با جزئیات مشخص و آشکارتری همراه نیست. البته، این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است منظور موریارتی لزوماً بازی Bloodborne 2 نباشد و وی تنها یک نسخه‌ی ریمستر و یا پورت رایانه‌های شخصی Bloodborne اشاره کرده باشد.

تا بدین لحظه، هیچ یک از منابع رسمی هیچ اعلامیه‌ی رسمی‌ای در قبال این ادعا منتشر نکردند و البته ما نیز انتظار نداریم که سونی و فرام‌سافت‌ور در این زمینه صحبتی کنند.

anti nigger
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *