اخبار بازی

اطلاعاتی از پروژه جدید سازنده سابق GTA منتشر شد

یک سرمایه‌گذار اطلاعات جدیدی را در مورد Everywhere، بازی جدید و جهان باز لزلی بنزیس (Leslie Benzies)، تهیه‌کننده سابق GTA فاش کرده است.

همانطور که روبرتو سرانو (Roberto Serrano)، تحلیل‌گر تجاری اذعان کرد، Galaxy Interactive ارائه‌ای در وب‌سایت خود دارد که در آن جزئیات برخی از شرکت‌هایی که در آن‌ها سرمایه‌گذاری شده است، ارائه می‌کند. بخشی از این جزئیات، شامل بیلد راکت بوی (Build a Rocket Boy) است، استودیوی جدید لزلی بنزیس، رئیس سابق راکستار نورث (Rockstar North). در حالی که اسناد اسم خاصی را در اطلاعات خود بیان نکرده‌اند، جزئیاتی در مورد آنچه تیم بنزیس روی آن کار می‌کند در دسترس است. این گزارش با اشاره به کتاب و فیلم درباره دنیای واقعیت مجازی، همه جا را به عنوان «مکانی آماده برای زندگی واقعی» توصیف می‌کند.

به نظر می‌رسد که این عنوان یک بازی جهان باز، AAA با تجربه چند نفره و ترکیب روایت حماسی چند فصلی است که بخش اعظم محتوای آن توسط بازیکنان تهیه و ارائه می‌شود. در این اثر بازیکنان می‌توانند حتی جهان‌های خود را ترکیب کنند. این جزئی‌ترین اطلاعاتی است که تاکنون در مورد این بازی وجود دارد و علی‌رغم اینکه چندین سال در حال توسعه است، همچنان از دید عموم پنهان مانده است. تنها اطلاعات دیگر در مورد بازی، یک تیزر کوتاه داستانی در وب سایت رسمی آن است که می گوید:

در آینده ای نزدیک، فناوری بشریت را به پرتگاه یک تغییر جهانی خواهد کشاند. کسانی هستند که می‌خواهند از این فناوری فقط برای منافع خودشان استفاده کنند و کسانی هستند که می‌خواهند از آن برای کمک به بشریت استفاده کنند. آیا ما به ستاره‌ها نگاه خواهیم کرد یا فقط به پاهایمان خیره می‌شویم؟ آیا ما الهام خواهیم گرفت یا در ترس زندگی می‌کنیم؟ در دل مردان و زنان، جنگ بین خیر و شر وجود دارد. همه چیز در حال تغییر است. برگشتی نیست؛ این یک بازی است. این یک جامعه است. این یک دنیای جدید است. طوفان در افق است و این تنها آغاز همه جا است.

بنزیس که یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های پشت سری GTA بود، در سال 2016 راکستار را در شرایط سخت ترک کرد و در سال 2017، شرکت بیلد راکت بوی را تاسیس کرد. این تهیه کننده از تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) به‌خاطر دریافت 150 میلیون دلار حق امتیاز پرداخت نشده شکایت کرد و مدعی شد که این شرکت سعی کرده است او را پس از گذراندن تعطیلات، به زور خارج کند. این ادعا در نهایت در سال 2018 رد شد. بیلد راکت بوی در اواخر سال 2020 تایید کرد که Everywhere که قبلا از موتور بازی سازی Lumberyard آمازون استفاده می‌کرد، به Unreal Engine نقل مکان کرده است. در بیانیه‌ای که در آن زمان منتشر شد، آمده است:

ما بسیار هیجان زده هستیم که از این فناوری قدرتمند برای ایجاد دنیاهای شگفت‌انگیز و جدید استفاده کنیم و به طور فعال در همه رشته‌ها نیرو استخدام می‌کنیم.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.