اخبار بازی

مدت زمان مورد نیاز برای اتمام The Quarry اعلام شد

کارگردان بازی The Quarry، ویل بایلز (Will Byles)، می‌گوید که میانگین زمان مورد نیاز برای اتمام بازی حدود 10 ساعت طول خواهد کشید.

با وجود وعده‌ای که سازندگان مبنی بر یک ماجراجویی ترسناک و روایت محور به عنوان جانشین معنوی برای عنوان محبوب Until Dawn دادند، جای تعجب نیست که این بازی برای بسیاری از افراد در رادار توجه قرار گرفته است و با نزدیک شدن به انتشار آن، جزئیات جدیدی اعلام شده است. به عنوان مثال، اخیرا در مصاحبه‌ای با SegmentNext، کارگردان بازی، ویل بایلز (که کارگردانی Until Dawn را نیز بر عهده داشت) گفت که میانگین زمان مورد نیاز برای اتمام بازی The Quarry حدود ده ساعت خواهد بود.

البته این مدت زمان برای یک بازی ساخته شده توسط سوپرمسیو (Supermassive) انتظار می‌رود. در این نقطه، دلایل زیادی برای بازگشت و تجربه دوباره Until Dawn وجود دارد. بایلز گفت:

بسته به بازیکن، بازی The Quarry می تواند حدود ده ساعت طول بکشد. این بازی همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که ارزش تکرار بالایی داشته باشد، زیرا ما فکر می‌کنیم که بسیاری می‌خواهند مسیرهای دیگری را طی کنند و انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند. اگر به دنبال تجربه روایت‌های مختلف هستید، خواهید دید که برای مدت طولانی در حال بازی کردن هستید!

بازی The Quarry در مجموع 186 پایان ممکن خواهد داشت و سازنده باید مطمئن شود که محتوای بازی حالت کمرنگی پیدا نمی‌کند. خوشبختانه، زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است، بنابراین به‌زودی اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد. مراحل ساخت بازی The Quarry اخیرا به اتمام رسید و در 20 خرداد 1401 (10 ژوئن 2022) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و ایکس باکس به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *