اخبار بازی

اطلاعاتی از روند توسعه Yakuza 8 منتشر شد

ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama)، رئیس استودیو Ryu Ga Gotoku اطمینان می‌دهد که توسعه بازی اصلی بعدی Yakuza به خوبی پیش می‌رود.

بازی Yakuza: Like a Dragon در نوامبر 2020 در غرب منتشر شد، اما با وجود اینکه مدت زیادی از انتشار این بازی RPG نمی‌گذرد، طرفداران این سری همچنان مشتاق هستند تا درباره آینده آن اطلاعات بیشتری کسب کنند. البته استودیو Ryu Ga Gotoku قبلا تایید کرده است که چندین پروژه در دست توسعه دارد که یکی از آنها بازی بعدی Yakuza است و اگرچه هنوز جزئیات جدیدی در دست نداریم، اما به‌روزرسانی مختصری برای ارائه داریم.

در پخش زنده اخیر Twinfinit، ماسایوشی یوکویاما که در اکتبر سال گذشته به عنوان سرپرست جدید استودیوی سازنده منصوب شد، اظهار داشت که توسعه Yakuza 8 (یا هر نام دیگری که در نهایت انتخاب می‌شود) به خوبی در حال پیشرفت است. به گفته یوکویاما، کار روی نوشتن داستان بازی تقریبا به پایان رسیده است. این در حالی است که برخی از بازیگران نیز شروع به موشن کپچر برای بازی کرده‌اند. یوکویاما همچنین گفت که ممکن است اطلاعات جدیدی در مورد این بازی در اواخر سال جاری منتشر شود، اگرچه تاکنون اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

در نوامبر سال گذشته، تایید شد که بازی چندین سال پس از Yakuza: Like a Dragon روایت می‌شود و ایچیبان کاسوگا به عنوان قهرمان داستان بازمی‌گردد. سازندگان همچنین تایید کردند که Yakuza 8 نیز مانند نسخه قبلی خود، یک بازی نوبتی و نقش‌آفرینی خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *