اخبار بازی

نسخه اول Forza Horizon برای مدتی محدود به فروشگاه‌ها بازگشت

پس از گذشت شش سال از حذف نسخه‌ی ابتدایی مجموعه‌ی Forza Horizon از فروشگاه ایکس باکس (Xbox Store)، این عنوان برای مدتی محدود به فروشگاه‌ها بازگشت.

روز شنبه، کاربران مختلفی در شبکه‌های اجتماعی گزارش دادند که این نسخه از سری Forza Horizon در فروشگاه ایکس باکس قابل خریداری است. این بازی در سال 2016 از فروشگاه‌ها حذف شده بود و از آن موقع تا کنون، قابل خریداری نبود.

البته این بازی در عصر همان روز باری دیگر از فروشگاه ایکس باکس حذف شد. هنوز مشخص نیست که اتفاق مذکور به اشتباه رخ داده است یا مایکروسافت برای عرضه‌ی دوباره‌ی آن در آینده برنامه دارد. بازی‌های سری Forza پس از گذشت چند سال از انتشارشان، به علت انقضای لایسنس‌های تردپارتیِ استفاده از ماشین‌ها و پیست‌های مسابقه‌ی واقعی، از فروشگاه‌ها حذف می‌شوند.

طبیعتاً افرادی که پیش از حذف این بازی‌ها از فروشگاه، آن‌ها را خریداری کرده‌اند، پس از این اتفاق نیز از طریق مجموعه‌ی بازی‌هایشان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. بخش چندنفره و سرویس‌های آنلاین این عناوین نیز به کار خود ادامه می‌دهند.

اخیراً نیز عنوان Forza Motorsport 7 پس از گذشت چهار سال از زمان عرضه‌ی اولیه‌ی آن، در سپتامبر 2021 از فروشگاه‌ها حذف شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *