اخبار بازی

فیل اسپنسر به آمار مالی اخیر مایکروسافت واکنش نشان داد

فیل اسپنسر به عنوان مدیر کل ایکس باکس، نسبت به آمار مالی سه‌ماهه‌ی اخیر شرکت مایکروسافت واکنش نشان داد و آن را لحظه‌ای خوب برای ایکس باکس توصیف کرد.

شرکت مایکروسافت اخیراً آمار درآمد سه‌ماهه‌ی اخیر خود را منتشر کرد و پس از آن، فیل اسپنسر (Phil Spencer) به عنوان مدیر کل ایکس باکس طی توییتی به این آمار واکنش نشان داد و آن را لحظه‌ای خوب برای ایکس باکس توصیف کرد.

او همچنین از سایر مدیران عالی رتبه‌ی مایکروسافت، از جمله مدیر عامل مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا (Satya Nadella) به دلیل حمایت‌ها و بازخوردهای مثبت در قبال ایکس باکس تشکر کرد. وی گفت:

به پایان یک هفته‌ی خوب می‌رسیم. آمار درآمد مایکروسافت لحظه‌ی خوبی برای ایکس باکس بود و شنیدن صحبت‌های امی و ساتیا در مورد پیشرفت‌های حاصل شده همیشه عالی است. همچنین، رویداد Xbox و Bethesda را پیش روی داریم و من از همه‌ی شما برای همه‌ی بازخوردها و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم.

اگرچه ممکن است این موضوع یک غافلگیری تلقی نشود، اما مطمئناً می‌تواند تلاش‌های چند سال اخیر ایکس باکس برای رشد را به صورت رسمی سودمند لقب دهد و بستر را برای رشد خیره‌کننده‌ی ایکس باکس در چند سال آتی فراهم کند.

آخرین آمار مالی شرکت مایکروسافت نشان می‌دهد که بخش بازی‌های ویدیویی ردموندی‌ها، نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد داشته است. همچنین، با توجه به این که کمبود یک محصول پر تقاضا نوعی نقص از سوی توسعه‌دهنده و تولیدکننده محسوب می‌شود و این آمار فروش و درآمد است که نتیجه‌ی نهایی را اعلام می‌کند، می‌توان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس را پیشتاز و رهبر بازارهای کلیدی سراسر جهان در سال 2022 (تاکنون) نامید و به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت از کمبود کنسول پلی استیشن 5 به بهترین نحو ممکن در حال بهره‌مندی است.

علاوه بر موارد ذکر شده، چنین به نظر می‌رسد که با پیوستن عناوین مطرحی از ناشرین بزرگ از جمله Call of Duty از اکتیویژن (Activision) به سرویس گیم پس در زمان عرضه، شاهد رشد چشمگیر کاربران این سرویس نیز باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *