اخبار بازی

سونی مسدودیت کدهای پلی استیشن پلاس و PS Now را تأیید کرد

شرکت سونی شایعه‌ی مسدودیت کدهای دو سرویس پلی استیشن پلاس و PS Now را تأیید کرد و دلایل خود برای آن را سهولت انتقال به سرویس جدید عنوان کرد.

سونی به زودی سرویس پلی استیشن پلاس جدید را عرضه خواهد کرد که باعث ترکیب پلی استیشن پلاس کنونی و سرویس PS Now می‌شود و برخی موارد دیگر را به سطوح مختلف آن اضافه می‌کند. ظاهراً روزهای منتهی به به عرضه‌ی این سرویس جدید، کمی آشفته می‌گذرند.

اخیراً بسیاری از مشترکین کنونی این دو سرویس که با استفاده از کدهای از پیش خریداری شده خواهان تمدید اشتراک‌هایشان بودند، با مشکلاتی مواجه شدند. اکنون، سونی تأیید کرده است که این مورد در حال وقوع است و ایرادی در کار نیست.

سونی در صفحه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی بخش سوالات متداول پلی استیشن پلاس اعلام کرد که موقتاً تمدید سرویس‌ها را تا بعد از عرضه‌ی سرویس جدید یا به اتمام رسیدن مهلت اشتراک کنونی کاربران، به تعویق خواهد انداخت. در این صفحه نوشته شده است:

در حین آماده شدن برای عرضه‌ی سرویس اشتراکی جدید پلی استیشن پلاس، در حال انجام کارهایی هستیم که انتقال مشترکین کنونی‌مان به این سرویس را تا حد ممکن راحت کند. یکی از این موارد، غیرفعال کردن موقت تمدید اشتراک مشتریان کنونی‌مان تا بعد از عرضه‌ی سرویس جدید است. خیالتان از بابت اعتبار کدهایتان راحت باشد، چراکه زمانی که هر یک از دو مورد عرضه‌ی سرویس جدید یا انقضای اشتراک کنونی‌تان به وقوع بپیوندد، می‌توانید از کدهایتان استفاده کنید.

سونی همچنین اعلام کرد تمامی کسانی که در حال حاضر مشترک هیچ یک از دو سرویس مذکور نیستند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی برای فعال کردن سروسی‌هایشان اقدام کنند. همانطور که در گذشته نیز تأیید شده بود، مشترکین هر دو سرویس سونی همزمان با عرضه‌ی سرویس جدید به شکل خودکار به سطح Premium پلی استیشن پلاس منتقل خواهند شد. کسانی که تنها اشتراک پلی استیشن پلاس کنونی را دارند به سطح Essential و افرادی که مشترک PS Now محسوب می‌شوند، به سطح Premium این سرویس جدید انتقال خواهند یافت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *