اخبار بازی

جزئیاتی از تغییرات اعمال شده در XDefiant منتشر شد

طبق گزارش‌ها، یوبیسافت پس از حذف پیشوند Tom Clancy از بازی XDefiant، تغییراتی در این بازی اعمال کرده و محتوای بیشتری از سایر بازی‌های خود را به آن خواهد افزود.

وجود پیشوند Tom Clancy پیش‌تر محدودیت‌هایی برای محتوای بازی XDefiant ایجاد می‌کرد و شرکت یوبیسافت (Ubisoft) مجبور به تلفیق محتویات عناوین این مجموعه با این بازی بود. اما اکنون و با حذف نام Tom Clancy، شاهد افزوده شدن محتویاتی از سایر بازی‌های یوبیسافت از جمله DedSec از Watch Dogs به این بازی خواهیم بود. این موضوع اولین بار توسط تام هندرسون (Tom Henderson) در مصاحبه با WhatIfGaming منتشر شد و گویا قرار است که DedSec از Watch Dogs به همراه مکانیک‌های این مجموعه به عنوان یک جناح در این بازی حضور داشته باشند.

برخی از این مکانیک‌ها عبارتند از هک کردن تجهیزات دشمنان و ساخت نارنجک‌ها به وسیله‌ی پرینتر سه‌بعدی. علاوه بر این، گویا نام جناح The Wolves (از بازی Ghost Recon Breakpoint) در بازی XDefiant به Phantoms تغییر پیدا کرده و تیم Outcasts (از The Division 2) نیز از این بازی حذف شده است. لازم به ذکر است که هر تیم در این بازی سه شخصیت خواهد داشت، اما تیم‌های Echelon و Phantoms هر کدام یک شخصیت و تیم DedSec دو شخصیت دارد.

تعداد کل نقشه‌های این بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است و در مجموع شاهد وجود 15 نقشه در آن خواهیم بود. در واقع، اخیراً سه نقشه‌ی آرنا محور جدید (به نام‌های Arena ،Dumbo و Nudleplex) به همراه دو نقشه‌ی خطی جدید (با نام‌های Coney Island و Daytona) در کنار یک محیط تمرینی به این بازی افزوده شده است.

در حال حاضر، تمامی اینسایدرهای شرکت یوبیسافت به این بازی دسترسی دارند و گفته می‌شود که هدف از توسعه‌ی این بازی، حضور در رویدادهای eSports خواهد بود. علاوه بر این، در جلسات آزمایش این بازی گیمرهای حرفه‌ای مجموعه‌ی Call of Duty نیز حضور داشته‌اند.

تاکنون تاریخ انتشار دقیقی برای انتشار بازی XDefiant مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که این بازی در سال جاری میلادی به صورت رایگان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Gramy k
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *