اخبار بازی

تاریخ رونمایی از نسخه موبایل بازی Warcraft مشخص شد

شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) اعلام کرد که اولین بازی موبایل از سری Warcraft در تاریخ 3 می (13 اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

طرفداران سری Warcraft مدت‌هاست که منتظر معرفی یک نسخه‌ی جدید از این فرنچایز هستند. با این حال، فعلاً در خصوص احتمال ساخت Warcraft 4 خبری نیست، اما به جای آن بلیزارد قصد دارد در هفته‌ی آینده از نسخه‌ی موبایل Warcraft رونمایی کند.

حدود یک سال قبل، بلیزارد اینترتینمنت تایید کرد که چند بازی موبایل از مجموعه‌ی Warcraft در دست توسعه قرار دارد و اخیراً تأیید شده است که به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد یکی از این عناوین ارائه خواهد شد. حالا تاریخ و زمان رونمایی از یکی از این بازی‌ها مشخص شده است.

بلیزارد در صفحه‌ی رسمی Warcraft در توییتر اعلام کرد که نسخه‌ی موبایل این بازی در تاریخ 13 اردیبهشت و از ساعت 21:30 به وقت تهران معرفی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این بازی در چه سبکی است، اما بسیاری از افراد انتظار دارند که یک اثر استراتژیک باشد.

چندی پیش نیز تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal برای اندروید و iOS مشخص شد و بتای عمومی این عنوان نیز قرار است برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. شما می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی مذکور را از طریق این لینک مشاهده کنید.

BlackCityکاپتان استخونی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *