اخبار بازی

بازی Star Wars Jedi 2 تا سال 2023 منتشر نخواهد شد

به گزارش جف گراب (Jeff Grubb) دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2023 و تنها برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

او طی برنامه‌ی Grubbsnax از رسانه‌ی Giant Bomb اعلام کرد:

بازی Star Wars Jedi 2 تنها برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. یکی از دلایل این مورد، عرضه نشدن بازی تا سال 2023 است. این بازی قطعاً پیش از سال 2023 منتشر نخواهد شد.

به گفته‌ی گراب، تصمیم سازندگان مبنی بر عرضه‌ی این بازی برای کنسول‌های نسل جدید، منافعی نظیر عدم نگرانی درمورد تلاش برای گام برداشتن میان این دو نسل را در پی خواهد داشت. او افزود:

این تصمیم، کار را برای کنار گذاشتن میلیون‌ها پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سراسر جهان در سال 2023 آسان‌تر می‌کند و مهلتی چند ماهه برای تهیه‌ی راحت ایکس باکس سری ایکس یا پلی استیشن 5 فراهم می‌کند و در عین حال، می‌توان از این فرصت برای انجام کاری که جدید به‌نظر می‌رسد، استفاده کرد.

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در ژانویه‌ی گذشته دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen order را به همراه دو عنوان دیگر از دنیای Star Wars که استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) ساخت آن‌ها را بر عهده دارد، معرفی کرد.

به گفته‌ی گراب، EA و ریسپاون قصد داشتند این بازی را در سال 2022 منتشر کنند، اما اکنون، این مورد به وقوع نخواهد پیوست. او همچنین ادعا کرد که نام Fallen Order در دنباله‌ی آن وجود نخواهد داشت و احتمالاً در جشن سالانه‌ی این فرنچایز که در ماه می برگزار می‌شود، شاهد نمایشی از این دنباله خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *