اخبار بازی

بازی Final Fantasy 16 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده‌ی Final Fantasy 16، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که این بازی به پایان مراحل ساخت خود نزدیک شده است.

مصاحبه‌ی اخیر آقای یوشیدا بیشتر روی سری Final Fantasy متمرکز بوده است. اما وی در انتهای این مصاحبه، در خصوص بازی مورد انتظار Final Fantasy 16 صحبت کرد.

آقای یوشیدا در خصوص وضعیت بازی Final Fantasy 16 گفت:

توسعه‌ی جدیدترین بازی از سری Final Fantasy در مراحل پایانی خود است.

هدف در Final Fantasy 16، ادغام داستان و تجربه‌ی بازی در یک اثر تک‌نفره است. بر خلاف بخش آنلاین که چندین بازیکن به طور همزمان به تصویر کشیده می‌شوند، این بازی تنها بر روی فرد تمرکز می‌کند. این امر باعث شده است که داستان‌ غوطه‌ورکننده‌تر و غنی‌تر شود.

من در بزرگسالی در مورد جامعه یاد گرفتم و به خودم گفتم «واقعیت به آسانی یک بازی ویدیویی نیست». امیدوارم کسانی که زمانی Final Fantasy را کنار گذاشتند، به یاد بیاورند که در آن زمان شور و شوق آن‌ها برای بازی‌های ویدیویی چقدر هیجان‌انگیز بود.

یوشیدا امیدوار است که نسخه‌ی جدید Final Fantasy بتواند بازیکنانی که این سری را کنار گذاشته‌اند، به خود جذب نماید. در اکتبر 2021، نائوکی یوشیدا اعلام کرد که اسکوئر انیکس (Square Enix) در حال انجام کارهای پایانی روی ساخت Final Fantasy 16 است. همچنین وی در لایو استریم TGS ادعا کرد که طراحی اصلی این بازی کامل شده است و گفت که تیم سازنده در حال حاضر روی کامل کردن ماموریت‌های جانبی این اثر کار می‌کند. با این حال، وی در دسامبر سال گذشته‌ی میلادی اعلام کرد روند توسعه‌ی این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا، حدود 6 ماه از برنامه‌ی خود عقب افتاده است. او همچنین اشاره کرد که در بهار امسال، نمایش جدیدی از این بازی ارائه می‌شود.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخی نامشخص برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. طبق برخی از شایعات منتشر شده، احتمال انتشار این بازی در سال جاری میلادی بسیار بعید به نظر می‌رسد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *