اخبار بازی

Fallen Order تنها برای کنسول‌های نسل جدید منتشر می‌شود

به گفته‌ی جف گراب، روزنامه‌نگار مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی، دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تنها برای PC و کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد.

هم اکنون بیش از دو سال از تاریخ انتشار بازی تحسین‌شده‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌گذرد و حدود یک ماه دیگر نیز دنباله‌ی آن به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در این بین، یکی از خبرنگاران شناخته شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی جف گراب (Jeff Grubb) بر این باور است که شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) این بازی را تنها برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید از جمله پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد کرد.

با توجه به این موضوع که بسیاری از دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان همچنان به دلیل کمبود موجودی کنسول‌ها موفق به تهیه‌ی آن‌ها نشده‌اند، این خبر می‌تواند برای این دسته از افراد ناامید کننده باشد. البته، هم اکنون حدود دو سال از شروع نسل جدید می‌گذرد و این پروسه‌ی انتقال به اندازه‌ی کافی طول کشیده است و در آینده نیز اجتناب‌ناپذیر خواهد بود و بازی‌های به مراتب بیشتری تنها برای کنسول‌های نسل جدید عرضه خواهند شد.

از طرف دیگر، طبعاً توسعه‌ی یک بازی برای دو کنسول قدرتمند مختلف می‌تواند به مراتب دست توسعه‌دهندگان را برای بهینه‌سازی باز بگذارد و در بدترین حالت شاهد ارتقای چشمگیر کیفیت بصری و گرافیکی بازی‌ها خواهیم بود. بازی ویدیویی بعدی مورد از مجموعه‌ی Star Wars، عنوان Knights of the Old Republic Remake است که طبق شایعات در اواخر سال 2023 میلادی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *