اخبار بازی

بازی The Mandalorian به صورت انحصاری برای ایکس باکس در حال توسعه است

شایعات منتشر شده حاکی از آن هستند که استودیوی زنی‌مکس آنلاین به عنوان یکی از استودیوهای زیر مجموعه‌ی مایکروسافت در حال ساخت یک بازی MMO از The Mandalorian است.

در سال گذشته‌ی میلادی، یکی از اینسایدرهای XboxEra به نام نیک بیکر (Nick Baker) با نام مستعار شفال نیک (Shephal Nick) ادعا کرد که یک استودیو در حال توسعه‌ی یک بازی از The Mandalorian است. البته، در آن زمان وی اشاره‌ای به جزئیات بیشتر از جمله نام استودیوی توسعه‌دهنده نکرد.

از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعات یا شایعه‌ای در مورد این بازی منتشر نشد، اما امروز یوتیوبری به نام Skullzi جزئیات جدیدی در مورد پروژه‌های آینده شرکت بتسدا (Bethesda) فاش کرد که در بین آن‌ها، نام بازی The Mandalorian از استودیوی زنی‌مکس آنلاین (Zenimax Online) به چشم می‌خورد.

با این حساب، ظاهراً این استودیو به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی The Elder Scrolls Online در حال کار بر روی یک بازی MMO از The Mandalorian است. البته، ناگفته نماند که این ادعا بدون انتشار هیچ جزئیات بیشتر و حتی مدرک قابل اتکا منتشر شده‌اند و احتمال درست بودن آن‌ها نیز چندان زیاد نیست.

از طرف دیگر، لازم به ذکر است که زنی‌مکس آنلاین پیش‌تر تایید کرده بود که در حال ساخت بازی‌های جدیدی است که این موارد شامل آی‌پی‌های جدید AAA نیز می‌شوند. بنابراین، احتمال ساخته شدن بازی The Mandalorian توسط این استودیو نیز چندان ضعیف به نظر نمی‌رسد. همچنین، صفحه‌ی اختصاصی لینکدین این استودیو اخیراً اعلام کرد که تعداد کارمندان این شرکت به 500 نفر افزایش یافته است و در آینده شاهد ساخته‌شدن چند پروژه به صورت همزمان توسط زنی‌مکس آنلاین خواهیم بود.

حتی اگر این استودیو در حال توسعه‌ی بازی The Mandalorian باشد، احتمالاً تا چند سال آینده شاهد عرضه‌ی آن نخواهیم بود و همچنین، هیچ قطعیتی برای عرضه‌ی آن به صورت انحصاری کنسولی برای ایکس باکس نیز وجود ندارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *