اخبار بازی

بازی Overwatch به رکورد 1.5 میلیون بازدیدکننده‌ی همزمان در توییچ دست یافت

طبق اعلام شرکت بلیزارد اینترتینمنت، انتشار بتای خصوصی بازی Overwatch 2 باعث افزایش اقبال عمومی به بازی نخست این مجموعه در توییچ شده است.

به لطف نسخه‌ی بتای خصوصی بازی Overwatch 2، بازی Overwatch از شرکت بلیزارد انترتینمنت (Blizzard Entertainment) در توییچ مجدداً مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است. طبق اعلام حساب کاربری رسمی توییتری بلیزارد، بیش از 1.5 میلیون نفر به صورت همزمان به تماشای استریم‌های بازی Overwatch در توییچ نشسته‌اند که این عدد بالاترین رکورد ثبت شده برای این بازی است.

روز گذشته، رویدادی در توییچ آغاز شد. طی این رویداد، به کسانی که حداقل چهار ساعت به تماشای استریم‌های بازی Overwatch می‌پرداختند، اجازه‌ی دسترسی به نسخه‌ی بتای PvP بازی Overwatch 2 داده می‌شد. به دنبال این موضوع، استقبال بی‌سابقه‌ای از استریم‌های بازی Overwatch در این پلتفرم شد. ناگفته نماند که اخیراً پس از مدت‌ها محتوای جدیدی نیز برای این بازی عرضه شد تا بهانه‌ی دیگری برای صرف زمان برای تماشای این بازی وجود داشته باشد.

نسخه بتای خصوصی بازی Overwatch 2 تا حدود یک ماه دیگر در دسترس قرار دارد و شامل چهار نقشه‌ی کاملاً جدید و یک حالت جدید می‌شود. این بازی در سال 2023 برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *