اخبار بازی

سونی کدهای پیش‌خریداری شده‌ی سرویس‌های پلاس و PS Now را مسدود کرد

طبق گزارش‌ها، شرکت سونی کدهای از پیش خریداری شده‌ی سرویس‌های پلی استیشن پلاس و PS Now را به منظور جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی غیرفعال کرده است.

خیل عظیمی از دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در چند روز گذشته قادر به استفاده از کدهای پیش‌خریداری شده‌ی سرویس‌های پلی استیشن پلاس و PS Now نشدند. این موضوع اولین بار با مراجعه‌ی این افراد به شبکه‌های اجتماعی مرتبط با پلی استیشن و انجمن‌های رسمی پشتیبانی این برند در پلتفرم‌های مختلف از جمله ResetEra مطرح شد.

در حالی که پلی استیشن هنوز به طور رسمی در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است، تعدادی از کاربران متضرر شده ادعا می‌کنند که نمایندگان و تیم پشتیبانی سونی به آن‌ها گفته است که این شرکت به صورت موقت کدهای پیش‌خریداری شده را مسدود کرده است.

تیم پشتیبانی سونی به یکی از کاربران ResetEra چنین گفت که:

به دلیل تغییرات آتی در اشتراک پلی استیشن پلاس، در حال حاضر قابلیت استفاده از کدهای پیش‌خریداری شده وجود ندارد و این قابلیت حذف شده است.

ما از اهمیت این موضوع (مشکل به وجود آمده) آگاه هستیم و به محض در دسترس قرار گیری سرویس جدید پلی استیشن پلاس، به شما در مورد نحوه‌ی ساز و کار آن توضیح می‌دهیم.

ما درک می‌کنیم که این موضوع چقدر می‌تواند نا امید کننده باشد، اما تنها می‌توانم به شما پیشنهاد کنم که صبر کنید تا اشتراک فعلی شما تمام شود و سپس از کد خود استفاده کنید. قابلیت تمدید اشتراک دیگر در دسترس نیست.

اعتقاد بر این است که این حرکت سونی در جهت جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی از جمله خرید کدهای پیش‌خریداری شده‌ی PS Now باشد. در حقیقت، اگر از مشترکین این سرویس باشید، در آینده سرویس شما به سرویس پریمیوم پلاس تغییر خواهد یافت و مقدار زیادی پول صرفه‌جویی خواهید کرد.

در واقع، اشتراک 12 ماهه‌ی سرویس PS Now معادل 59.99 دلار / 49.99 پوند هزینه در بر دارد و این سرویس در آینده به پلاس پریمیوم تبدیل خواهد شد که معادل 119/99 دلار / 99.99 پوند در سال هزینه خواهد داشت.

Mohsenj74anti nigger
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *