اخبار بازی

Requiem در فستیوال Tribeca تایید شد

طبق خبر جدید منتشر شده، بازی‌های A Plague Tale: Requiem، Oxenfree 2: Lost Signals و Cuphead: The Delicious Last Course در فستیوال Tribeca حضور خواهند داشت.

با آغاز ماه ژوئن، شاهد اطلاعات تازه و معرفی برخی از بازی‌های جدید خواهیم بود. رویداد Summer Game Fest قرار است در ژوئن امسال برگزار خواهد شد و فستیوال Tribeca نیز بازخواهد گشت. حال اخیراً، ترکیب کامل بازی‌های حاضر در رویداد دوم تایید شده است.

فستیوال Tribeca در سال جاری میلادی شامل 9 بازی خواهد بود که یکی از آن‌ها، عنوان مورد انتظار A Plague Tale: Requiem است. آخرین بار در جریان رویداد The Game Awards 2021، استودیوی اسوبو (Asobo Studio) تریلری از گیم‌پلی این بازی را نمایش داد. همچنین در ماه فوریه‌ی امسال نیز اطلاعاتی از نسخه‌ی Collector’s Edition این بازی منتشر گردید. این بازی برای عرضه در سال 2022 برنامه‌ریزی شده است و احتمالاً در آینده‌ی نزدیک، تاریخ انتشار آن به صورت قطعی اعلام خواهد شد. با این حال طبق یک گزارش موثق، این بازی احتمالاً دارد در خرداد امسال منتشر شود.

علاوه بر دنباله‌ی A Plague Tale، بازی Cuphead: The Delicious Last Course دیگر عنوانی است که در فستیوال Tribeca حضور دارد. بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Cuphead ابتدا در سال 2018 معرفی گردید، اما این اثر با تاخیرهای متعددی مواجه شد. بنا بر اعلام تیم سازنده، این گسترش‌دهنده قرار است در تاریخ 30 ژوئن 2022 عرضه شود.

از دیگر عنوان حاضر در فستیوال مذکور می‌توان به بازی Oxenfree 2: Lost Signals اشاره کرد. این بازی توسط استودیوی نایت اسکول (Night School) در دست توسعه قرار دارد و سال گذشته توسط کمپانی نتفلیکس (Neflix) خریداری شد. همچنین از دیگر عناوینی که انتظار می‌رود در این فستیوال به نمایش درآیند می‌توان به American Arcadia ،As Dusk Falls، Immortality ،The Club ،Thirsty Suitors و Venba اشاره کرد.

جشنواره‌ی Tribeca در تاریخ 10 ژوئن سال جاری میلادی (20 خرداد 1401) برگزار خواهد شد و در عین حال، انتظار می‌رود که بازی‌های بیشتری نیز در آن حضور داشته باشند. این مراسم شامل نمایش دموی بازی‌ها نیز خواهد بود؛ بنابراین انتظار می‌رود اطلاعات جدیدی از بازی‌های حاضر در رویداد مذکور ارائه شود. تایید شده است که در این رویداد یک دموی 40 دقیقه‌ای از بازی A Plague Tale: Requiem، یک دموی 30 دقیقه‌ای از عنوان Cuphead: The Delicious Last Course و یک دموی 25 دقیقه‌ای از Oxenfree 2: Lost Signals نمایش داده خواهد شد.

بازی A Plague Tale: Requiem قرار است در سال جاری میلادی برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شود. همچنین این بازی از روز اول انتشار، بر روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *