طبق شایعات، بخش بتل رویال Halo Infinite با هدف جذب بازیکنانی که علاقهای به حالتهای کلاسیک ندارند، ساخته خواهد شد حاوی المانهای تک نفره است.
جز کوردن، خبرنگار نام آشنای بازیهای ویدیویی، به تازگی در پادکست Xbox Two اطلاعات بیشتری از بخش بتل رویال Halo Infinite منتشر کرده است. طبق اطلاعات جز کوردن، بخش بتل رویال این بازی حاوی المانهای تکنفرهی مختلفی است:
ماموریتهای جانبی Halo مانند کشتن تعدادی زیادی از دشمنان یا کشتن هدفهای با ارزش در بخش بتل رویال بازی، حاضر خواهند بود. این ماموریتها نوعی اهداف در حال تکامل هستند. فکر میکنم از طریق جمعآوری امتیاز و کشتن تمام دشمنان در این بازی برنده خواهید شد، اما کاملا مطمئن نیستم.
جز کوردن معتقد است که این بخش برای انتشار در فصل سوم بازی، که در اواخر 2022 در دسترس قرار میگیرد، برنامه ریزی شده اما امکان تاخیر آن به سال 2023 و فصل چهارم نیز وجود دارد:
فکر میکنم هیچ ضربالعجلی برای انتشار این بخش وجود ندارد. استودیو خواهان عرضهی حالت رویال به صورت آماده و کامل است؛ بنابراین امکان تاخیر عرضهی آن به فصل چهارم وجود دارد و به همین خاطر این حالت هنوز رسما معرفی نشده است.
جز کوردن ادعا کرد که بخش بتل رویال بازی حاوی مکانیکهای بازیکن علیه بازیکن علیه محیط (PvPvE) نیز است:
طبق شنیدههای من، سازندگان در حال آزمایش کردن مکانیکهای بازیکن علیه بازیکن علیه محیط هستند. آنها نمیخواهند این حالت صرفا یک کپی از PUBG باشد. این حالت یک بتل رویال سنتی نخواهد بود.
این خبرنگار نامآشنا، اطلاعاتی در مورد نقشه بازی نیز منتشر کرد:
این حالت، یک نقشه بزرگ خواهد داشت که اندازه آن به صورت دایرهای کم خواهد شد. شما مجبور به حرکت کردن در نقشه خواهید بود. اهداف مختلفی در این نقشه وجود خواهند داشت، برای مثال مشغول به اشغال پایگاههای مختلفی خواهید شد.
طبق شایعات، حالت بتل رویال Halo Infinite به مدت دو سال توسط استودیوی Certain Affinity در دست ساخت بوده است. این استودیو از سال 2007 در ساخت عناوین مختلفی از جمله Halo ،Call of Duty و Doom نقش داشته است.